reede, 2. jaanuar 2009

2ne

Olen maha maganud selle,et ka mu blogi sai vahepeal aasta vanemaks. Nimelt sai seda bloginduse asja uurima hakatud ja esimene postitus tehtud 25.detsembil 2006. Alguses oli suhteliselt tume maa aga tegelikult hea koht oma mõtete kirjapanekuks ja tagantjärgi on endalgi hea kuude-aastataguseid postitusi lugeda ja vajalikku infot leida,sest ega pea ei ole prügikast.
2 aastat tagasi tegin enne jõule päkapikke. Üks neist jäi ka mulle endale ja pole päevagi vananenud. Sättisin ta oma viimati valminud tööle,mis vajab veel niidiotste peitmist. Aga tahtsin pildi enne pimedat ära teha.
No ma ei saa aru,mis blogger selle pildi niiviisi keerab...
Umbes sellel ajal kui mu blogi kaheaastaseks tirtsuks sai,tegime me Sandraga piparkooke. Ta oli kohe nõus ja tegemine läks üsnagi ludinal:
Eile küsis Sandra nii vahvasti oma vanavanaema käest telefoni teel,et millisel novembril sa siia tuled. No ei teadnud tema,et tegelikult juba jaanuarikuu meil pihta on hakanud. Mu vanaema siis täna tuli ja laps oli väga õnnelik. Sai talle kõik oma uued mänguasjad ette näidata ja vanavanaga mängida. Pildike pallimängust:
Heh, laps väsis nii ära,et läks ise magama. Nüüd ärkas ja avastas,et vanaema on ära läinud ja hakkas nii hinge põhjast nutma. Õnneks sai vanavanaga telefoni teel rääkida ja nüüd jälle ok.

Kommentaare ei ole: