laupäev, 31. jaanuar 2009

" The cars"

Täna oleme kutsutud Sandra lasteaiakaaslase Aaron Joosepi sünnipäevale. Nagu mulle ikka meeldib,peaks kingitus olema selline,mille kallal on natuke ikka vaeva ka nähtud.Olgu see siis kasvõi asjale mõtteseiga juurde leidmine st nagu kasutusjuhend või nii. Seekord aga tegin ühe lastepärase mütsi,sest teatavasti on Aaron ka lastefilmi "Autod" tuline fänn kui nii võib öelda.
Algus:
Tavaline müts,eksole. Aga värvid ja teostus olid kõik läbi mõeldud ja tulemus sai selline(kallutage pead,sest blogger keeras taas pilti omatahtsi):
Müts nr.53 purgi otsas:
Sandra oli muidugi meeleldi nõus seda pähe panema,kogu aeg käis ja piilus ja rääkis sellest mütsist,sest no ta tahaks seda endale:
Eks seda ole ta näostki näha kui väga talle see meeldib,ei taht sugugi seda peast võtta:
Arusaaja laps mul,ütlesin,et see on Aaroni kingitus,siis andis kenasti,ei mingit jonni. Kogu kink sai meil selline:
Loodan,et saajal on hea meel.Mulle endale küll meeldib,ikkagi pisut teistsugune kingitus... Varsti me juba lähemegi möllama.
Aga momendil pooleli selline pehme asjandus:

6 kommentaari:

jaana ütles ...

Kui mina väike poiss oleksin,hüppaksin sellist kingitust nähes kindlasti rõõmust õhku :)
Nii armas, kuidas igale poole tükikese südant kaasa paned. See annab soojust!
Jaana Võrumaalt.

Gixy ütles ...

Aitäh nii armsa ja sooja kommentaari eest! Ma ikka üritan.

Jaana ütles ...

Väga vinge kink :) Sa kohe oskad :)


ps! tahaks pisi märkuse teha: kui kirjutad postitust, siis jäta kirjavahemärgile tyhik taha, siis on lihtsam lugeda :)

Gixy ütles ...

Ma ikka vahel harrastan seda tühikut, alati lihtsalt ei tule meelde ja pole nii harjunud sellega.

Anonüümne ütles ...

Sandral on emmega vedanud ja Sandra sõpradel on vedanud, et Sandral on mõnus-lahe-näputööd armastav emme !
Ja sellele emmele soovin tänasel päeval mõnusat nimepäeva !
Natuke hiljapeale jäi see soovimine, aga ehk annad andeks - mu kodune arvuti läbib mingit puhastust ja ennem ei pääsenud virtuaalsele maailmale lähedale.. Soov on see-eest tugev ja kindel !
Sant.

Gixy ütles ...

Oi, aitäh! Ma ei teadnudki muide seda. Nüüd saan enne magamaminekut uhke olla :P