reede, 30. jaanuar 2009

Tasapisi

Tasapisi toimetame oma igapäevastest tegemistes.
Polegi nagu midagi uudist.Päevad lähevad lennutiivul.Vahepeal vaikselt nokitsenud ka käsitööd teha aga täpsemalt räägin siis kui asjad täiesti valmis ja saab ka pilti kõrvale vaadata. Vihjeks niipalju,et homme oleme Sandraga kutsutud ühte mängutuppa sünnipäevale ja osa sünnipäevakingist tegin ise. Tulemas automüts,mis inspireeritud lastefilmist "Autod".
Kübarakatsetusi(eiei,mitte küberkatsetusi)teen ka. Paluti mul teha ja mul muidugi läks see täiesti meelest. Aga nüüd olen tublim ja katsetused käsil.
Ok,ma nüüd veinitan.Ma tugev naine,suutsin veiniavaja pooleks teha. Uuema aja veinikorgid,mis meenutavad mingit silikoonmassi,on ikka tugevad.Õnneks leidus majapidamises teinegi korgitser ja sain jaheda keelekaste ikka lahti. Üle pika aja maitseb vein ikka täitsa mõnusasti.

2 kommentaari:

Jaana ütles ...

Head veini limpsimist :)

Gixy ütles ...

tänan,juba lõpetasin,jääb veel mõneks päevaks.