pühapäev, 25. jaanuar 2009

Mõned pildid.

Juuksuris-
Uues rallitoolis poseerimas-
Kirbukas eile minu seisukohast ei olnud edukas. Tegin ühe müügitehingu,ühe ostutehingu. Olin ainuke lasteriiete pakkuja,enamus olid sellised pisemat sorti naisteriided.Rahvast käis läbi päris palju selle paari tunni jooksul kui mina seal olin. Üks neiu oli peaaegu kogu oma garderoobi kohale toonud,sest ta rääkis,et kolib välismaale.Riiete proovimist ja ostlemist toimus tema asjade kallal päris hoogsalt.
Kadrioru eilsele üritusele ma ei läinudki,sest see oli hullumaja,mis Kadriorus ja lähiümbruses toimus.Rahvast ja autosid oli murdu.Sandra käis koos issiga aga nad tulid sealt päris ruttu tagasi,sest midagi kuskil näha polnud.
Kui kirbukal ära käidud,läksin külla ja olin seal poole ööni. Täitsa hea vahelduseks. Täna olen muidugi uimane ja väsinud aga eks see käib asja juurde...

Kommentaare ei ole: