esmaspäev, 17. august 2009

rahu,ainult rahu

Mingi rahutus on sees... lihtsalt tahtsin välja öelda. Ma lihtsalt ei jõua teha kõike, mida ma võiksin teha, st pakkumisi ja ootamisi või kuidas seda nüüd nimetatakse on rohkem kui ma anda suudan. Täna õhtul tabasin end mõttelt,et tahaks paar päeva aja maha võtta ja lihtsalt oma perega ringi rännata ning lapsega rannaliival jalutada ja kivide otsas turnida. Meibi imelik aga tõsi. Kuidas ma küll saaks seda tekitada? Ja tingimus oleks, et tahaks seda teha veel suvekuul. Vaatasin praegu hirmuga kalendrisse, prr, 2 nädalavahetust ja ongi sügiskuu. Tunnen, et mind valdab ärevus sügise ees, ju vast seetõttu, et suve pole minu jaoks olnud.

1 kommentaar:

viki ütles ...

Tuttav tunne, ma ka võtsin siin 4 päevase hiiumaa reisi perega ja põmbdi, kuhjusid tööd ja ühe lausa kaotasin :S Enam ei julge mõeldagi, või kui julgen siis peab iga hetk ninapidi internetis istuma..
Aga loodan, et see sul õnnestub :)