neljapäev, 20. august 2009

Uitaja Helsingis, kunstiteosed

Tõmbasin fotokast pilte arvutisse, kuna ''rahvas'' nõudis. Leidsin mitmeid vahvaid fotosid.
Kõigepealt paar lahedat fotot meie minireisist Soome pealinna Helsingisse.








Sandrale reis väga meeldis, oli nii asjalik ja hea laps ja niikui meil on kodus jutt läinud Soome peale, arvab ta, et ta peab ka uuesti sinna minema.
Pilte sai tehtud ka minu viimastest kätetöödest. Teisipäeva õhtu oli meil väga sisutihe. Kui ma lõpuks oma kraamihunnikuga koju jõudsin , asusin tegutsema mitmel rindel. Natuke korrastasin kodu ja panin pesumasina tööle. Seejärel tegin viimased vajalikud tegevused, et valmis saaks sünnipäevakingitus Sandra lasteaiakaaslasele. tuli selline puhhi kübar.



Kübarale sai kingikotti lisatud veel Puhhi tegelastega kaardimängukomplekt ning lastepärane shokolaad. Loodetavasti kübar sobis ja muu oli ka suu-ja meelepärane. Sünnipäev kolmapäeva õhtul igatahes Sandrale meeldis. Ma ise kõik see 3h kohapeal ei olnud, käisin vahepeal ära.
Kui kübar oli teisip õhtul valmis saanud, asusin järgmise kingituse kallale. Nimelt on üks Sandra lasteaiaõpetaja kolimas teise linna ning reede on tal viimane tööpäev Sannu rühmas. Kahju, sest inimene ääretult tore ja armas. Et oma tänulikkust natukenegi näidata, tekkis mul mõte ning mõte sai teoks. Laste käejälgedest sündis kunstiteos ja vahva selline. Panin oma toa seinale, et pilti teha ja meeleldi olekski ta sinna jätnud. Käejälgede paigutamine võttis päris tükk aega, et kõik kenasti ära mahuksid ja värvid ühes kohas ei korduks. Juurde kirjutasin laste nimed. Ehk leiab see kunstiteos kohakese õpetaja uue kodu seinal ja meenutab meie armsaid ''Põngerjaid''. Kolmapäeva hommikul andsin laste abiga kingi üle ja sain vastu kõva kallistuse.Hiljem kuulsin teiselt õpetajalt,et kingitus oli väga meeldinud.
Ka õpetaja oli vaeva näinud ja kõigile lastele teinud mälestuseks fotoalbumi(100% käsitöö), kus esilehel on nt.Sandra koos Kärdiga ja edasised pildid siis Sandrast. Hästi armas. Ja ta tegi neid ju igale lapsele, et siis ligi 20 tk !
Aga nüüd siis laste ja nende emmede-isside poolne kingitus, mis on 100% minu idee ja teostus:




et saaks ka natuke suurusest aimu, siis minu meetrise lapse käes:

Kodus oli mõõnus olla aga täna tulime jälle maale tagasi. Ahjaa, sain oma isikliku, st ametlikult mulle kuuluva autoga esimest korda sõita, vahva ja hea. Kindlasti teen vahel vahetust ja vuran sellega. Tänud elukaaslasele, kes mind rooli lükkas. Ma nii naljalt teiste st minu jaoks võõraid autosid ei rooli. Mis mul muud üle jäi ja noh, tegelt ju nagu natuke minu oma ka...

3 kommentaari:

viki ütles ...

Niiii mõnna kink :D

Katrin ütles ...

Väga armas kink!
Ja müts on hästi äge :)
Sandra on suvega nii suureks saanud. Kui palju tal juba pikkust on?

Gixy ütles ...

Aitäh. Sandra on jah justkui suureks saanud. Teda vaadates- titest on saanud justkui neiuhakatis.
Pikkust vist u meeter, polegi mõõtnud.