laupäev, 1. august 2009

Toimekas

Saime ikka oma nädala plaanid täide viia. Sai sünnipäevaks isale õnne soovitud ja Sandra sai järgmise päeva ka vanaisa ja Jaana lastega veeta. Õhtul kui peale tööd talle järgi läksin, siis hakkas lausa nutma, et ei taha ära tulla. Igatahes mõnus vaheldus. Murastest võtsime suuna Kiisale ja nüüd oleme jälle paar päeva siin elanud. Täna oli ilm nii kehva, et veetsime päeva suht tubaselt, vahepeal aint pistsime nina õue. Käisin just teist õhtut järjest saunas...küll oli mõnus.
Homme pean varakult linnas olema, et kella 9 paiku hakata asju Rotermanni turul üles sättima. Veedan nimelt pühapäevase päeva just seal kvartalis ja tutvustan ning müün meie ideede ja teostuse tulemusi. Loodan, et ilm tuleb laata toetav ning päev igati mõnus.
Esmaspäeval teen siis homset päeva natuke nö tagasi ja ajan asju kodukontorist ning kolin meid vahelduseks taas linnakoju. Teisipäeva hommikul viib Viking XPRS meid üle lahe. Sandra esimene välisreis. Kuna suvi on olnud nagu ta on, siis lihtsalt tuleb midagi korraldada, et suvi millegagi meelde jääks ka isikliku pereelu tasemel. Tööelu on küll huvitav ja nii vahva,et saab oma mõtteid realiseerida.
Ma ei ole veel töisesse blogisse jõudnud neid asju üles laadida, mis on küllalt suurelt jaolt nö minu rida. Mõtlesin, et peaks mingi suuuuuure ostukoti ka siis ikka tegema. Mõõtsin ja panin kavandi paika ning reedel sain ahjusoojad ostukotid kätte. Võrdluseks siis minu käsi kotil:


Kotil on 4 sanga- pikad ja lühikesed, mis on ääretult praktiline ja kott tõesti mahukas ning mõnus. Mulle endale väga meeldib.
Enne kui sai valmis see kott, tõusis lendu veel üks pääsuke. Tegelesin mina siin juba tükimat aega ühe tikkimistööga. Algselt oli plaanis sellest üks kena diivanipadi teha aga elu läks omal kiirusel. Ühel õhtul võtsin kätte ja lõpetasin tikkimistöö ära. Ja lendlevate liigutustega sain ma nö. enda pluusi. Trükitud tikandipildiga õhemast mõnusast materjalist naiste musta värvi T-särk "Girta tikand".



Kõik ,kes on seda oma silmaga näinud, ei ole suutnud end hoida seda lähemalt vaatamast ja katsumast. Pidi nii ilus olema. Eriti lahe on see, et niidijooksud kõik kenasti näha ja petab ikka algselt ära küll. Tegelikult on võimalus seda endale juba tellida ka. Pean lihtsalt leidma aega, et need tooted ka ARTKE BLOGISSE üles panna.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Nüüd on jällegi päris hulk aega möödas minu viimasest kirjutuskorrast. Olen küll piilunud ja õhanud ja ...no täna andsin oma suurele uudishimule järele ja klikkasin end jälle Artke lehele. Ohhhh, ma poleks tohtinud seda teha, sest nüüd on vererõhk laes ja silmad vaatamisest valusad ! Kõik need pluusid ja kotid ja kruusid ja märgid jne.jne....imelised !!! Selle tulemuseks on see, et täiesti häbitu ja süüdimatuna saatsin Sulle privaatsõnumi...
Sant.

viki ütles ...

Ma ei saanud võõrast näppima minna aga nägin endast koguaeg mööda kõndimas jne...tõesti megalahedad näevad välja ja pöörasid nii mitmegi pilke...eriti populaarne oli see vööga pluus, sest see on nii effektne, et nägin kuidas ühel perel oli ja nende tuttavad hakkasid näpuga nokkima, et miks see vöö sedasi õla peal on :D