reede, 22. august 2008

Teistmoodi reede

Eile küsisin Sandra käest,et kas ta tahab homme lasteaeda minna või siis läheme bussiga linna lõngapoodi ja siis veel kuhugi.Valiti teine variant.Sõitsimegi siis täna bussiga kesklinna.Põige lõngapoodi,kus Sandra tunneb end juba väga koduselt(alguses käis ja tiris kõike,enam mitte,vaatab kenasti enamjaolt silmadega) ning siis läksime Kaubamaja mängunurka.Ma ei teagi täpselt kaua me seal istusime.Ma arvan,et u 2h.Alguses oli lapsi vähe,sest kellaaeg veel varane.Vahepeal tulid mingid vene suuremad poisid ja siis läks asi juba natuke üle mõistuse.Õnneks lahkusid nad peagi ja Sandra sai veel liugu lasta ja ronida nagu ämblik.Alguses ei olnud minu kohaolekust nagu miskit.Kui aga väsimus hakkas peale tulema ja isu täis saama,siis hakkas minu juures ka käima.Ma nimelt istusin seina ääres toolil ja heegeldasin mütsi.Valmis ta sai.Alustasin ka teist,kuna telliti 2 mütsi õele-vennale.Mesimummude algus:
Teisele rahvuslikule mütsile mõtlesin veel miskit teha.Rukkilill äkki?
Vahepeal mõtlesin,et teeks sinise,musta ja valge lille aga ei oska neid kuidagi mütsile paigutada.Et olen sellisel mõtleval positsioonil ja kõik soovitused on teretulnud.
Kui me täna mängunurgast ära tulime,siis oli kõigil kõht tühjaks läinud.Astusime sisse lähedal olevasse Hesburgerisse.Ma nii harva neis käin ja seetõttu on vahel harva täitsa mõnus.Laps sai isuga nii hamburgerit kui ka kartuleid.Käitus väga kenasti ja mul hea meel sellise tubli lapsega ringi käia.Kui kõht täis,siis läksime bussi peale ja peagi olime kodus.Selline päev on hea vaheldus kõigile.Homme pakime mõned asjad ja sõidame nädalavahetuseks maale.Pole nii ammu seal käinud,tegemisi mustmiljon.Kas ka tegijaid? Ma ennast väga välja ei pakuks.Aga võib-olla tekib mul seal teine tunne.Oi,sauna tahaks ju ka minna.Eks näis.Aga nüüd teist mesimummu tegema.