reede, 8. august 2008

Tulime linna

Tulime täna linna.Ära tüütas see maal istumine sellise ilma ja kaaslastega.
Kõigepealt tassisin oma kotihunniku koju ja siis sõitsime kesklinna vanaema ära viima.See tehtud,sõitsin mööda Hobujaama tänavat ja mis ma nägin.Minu auto(see,millega ma enne sõitsin ja nüüdki vahel)seisab Hobujaama tänaval.Jäin siis sinna taha seisma.Ja peagi tuli Margus.Rõõm missugune.Ta nimelt käis ühe tuttava käest magamiskotti laenamas.Saime pisut juttu rääkida ja siis veidi maad kõrvuti linnatänaval sõita.Siis kohtusin ühes pisikeses poekeses kahe tuttavaga ja sõidutasin nad siia endakanti,sest neil oli plaanis Sikupilli keskusesse minna.Ahjaa,vahepeal nägin tänaval veel üht tuttavat poissi.Tema oli meil Aegnal kaasas.Nüüd kodus sain telefonikõne ühe sõbra endiselt naiselt.Temaga pole ka suhelnud mitu aastat.Et vat selline kohtumiste päev ja see teeb meele heaks.
Eile õhtul sain valmis mütsi nr.32,mis veidi rahvuslik.Tellija soov.Loodan,et kõik sobib ja vastab ootustele või vähemalt meeldib.


Müts on tehtud tumehallist lõngast nagu sooviti.Loodan,et liiga tume ei ole.Läheb ühele vanemale meesterahvale,kes harrastab kepikõndi.
Selline müts sobiks ju kellelegi kasvõi kingiks.Ikkagi ainulaadne ja teistmoodi ning mis põhiline-ainueksemplar.Nüüd mõtlengi,et Marguse vennal sünnipäev tulemas.Ta pole küll mütsikandja aga äkki ikkagi teeks talle mingisuguse peakatte.Väike idee mustri osas ka juba on,eks näis,mis Margus sellest arvab.
Nüüd aga lippan dushi alla.Pole ammu sellist luksust tunda saanud ja mõte on ahvatlev.Siis juba kell nii kaugel,et vaja perele õhtusööki tegema hakata.Ja eks neid tegemisi on siin kodus,kus me pole ammu olnud,veelgi.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Väga lahe müts! Mulle õudselt meeldib :)
Kuidas Sa küll suudad niiiii palju mütse heegeldada?!?

Gixy ütles ...

See on mul süvenenud haigus.Nii mõnus on õhtuti neid nt.teleka ees teha.Ma kohe ei saa niisama istuda.Ja kuna iga müts on omamoodi,ise värvides ja mustris,siis on ikka veel huvitav neid teha.Ja ma teen neid veel!Et kellel huvi tellida,siis alati võib küsida.

Anonüümne ütles ...

:D Lahe!
Ma ka ei suuda niisama õhtuti telekat vaadates käed süles istuda, ikka peab miskit näpus olema :)

Gixy ütles ...

Tore,et leidub minusuguseid nakatunuid.:P