laupäev, 9. august 2008

Uued ideed...kas ka teostus?

Järgmisena tahaksin teha mütsi,mil nimeks Ferrari Vormel-1.Jaa-jaa,selline imelik.Näis,kas sellest ka miskit tuleb.Vähemalt sai sõidetud eile õhtul korra Kaubamajja ja punast lõnga ostetud.No ma ei tea,kuidas saab olla nii,et kui mul mingi idee tekib,siis just seda värvi lõnga mul pole.Osta või kõikidest värvidest 1 tokk endale koju.Ostaks aga kole kalliks läheb ja kõiki pole ju kindlasti vaja ka.
Nüüd sain veel ühe sünnipäevakutse ja taas mõtted liiguvad.Pean end kätte võtma ja unistamisest ja mõtlemisest sammukese edasi ka astuma.
Eile õhtul tulid meile külalised ja sai natuke Aliast mängitud.Olen täiesti veendunud,et me peame endale selle mängu ikka kunagi ostma.Mulle istub see kohe väga.Sain kiita,et mängin alles teistkordselt aga jätan mulje nagu oleksin seda juba ei tea mis ajast mänginud.Kiirelt tulevad vastused ja hästi seletan.Muusika mu kõrvadele.Magama saime öösel kella 2-3 vahel ja silmad ajasin lahti juba peale 8.Väike hommikukohv ja siis kõik see mees riidesse ning õue.Sõitsime Pirita sadamasse,kus kogunes hulk Marguse firma suvepäevadele sõitjaid.Seekord läks Margus üksinda kuigi oleksime saanud meiegi kaasa minna.Naissaarel pole mina veel käinud.Homme tullakse tagasi.Lubasin vastu ka minna.
Meespool merele saadetud,läksime Sandraga Ülemiste keskusesse.Mul tekkis eile taaskord üks väike idee.Nimelt riivasid mu silma tühjad plastkarbid,millega Margus tööle süüa kaasa ikka aeg-ajalt võtab.Nii ma siis ostsin endale kööki sellise vahva korvi:
Mulle tegelikult meeldivad sellised punutud korvid.Kahjuks pole mul võimalik neid suuremates kogustes kuidagi kasutada.
Külastasime täna veel Apollo raamatupoodi.Istusime Sandraga mõnusasti sealsele diivanile ja vaatasime koos raamatuid,st valisime kõige meeldivamat välja.Laps valis endale sellise suure kirju õpetliku raamatu:


Tõeliselt vahva raamat on.Laps juba suutis mind üllatada ka.Lehitsesin raamatut ja avasin aknakesi kui ta rõõmsalt teatas,et näe,jaanalind.Ei mina tea,kust ta seda lindu tunneb.Meil pole nagu juttu olnud.Nutikas ja hea mäluga laps.
Ostsin talle täna sellise rooooooosa kaaslase,ta ise tahtis. Selle saab vanni või sauna kaasa võtta ja tema abiga saab ehk puhtamakski.
Nüüd tegin veidi koristustöid,et oleks kodus mõnusam olla.Panin küünlad põlema,hea muusika mängima ja tegelen unistamisega.Hea on vahel niiviisi olla.Laps muidugi ka kodus,et päris pilvede vahele ma tõusta ei saa.
Jahe vein ootab mind ka kapis.Et oleks veelgi mõnusam.Mu veiniaustus on tagasi tulnud.See on selline nõudlik jook,mis nõuab head meeleolu ja olemist.

3 kommentaari:

Gixy ütles ...

hehee,mina küll mitte.See on internetist leitud pilt.

Katrin ütles ...

Olen samasuguses pudelis (küll teine mark) veine ostnud just pudeli pärast. Jube hea on sinna mahla talveks panna :)
Arvuti taga söömist ma ka ei poolda ;)

Katrin ütles ...

Punutud korvid on jah lahedad. Mul omalgi plaanis kööki mõned vaadata - loodetavasti koos kummutiga :D
Loomaraamatud on ägedad. Lemmikraamatud meie lastel :)