neljapäev, 20. november 2008

Minu sünnipäev

Ilus ümmargune kuupäev, ilus valge hommik- nagu tavaliselt minu sünnipäeval.
Lapsena oli ikka sünnipäeval kuidagi eriline tunne,aga nüüd vist vanaks jäänud,polegi nagu miskit tunnet. Välja arvatud see,et paljud helistavad ja sõnumineerivad ja meeles peavad. Erilist pidu sellel aastal lihtsalt ei viitsinud teha.Ema ja vanaema käisid ja isa ja õde lubasid pühapäeval tulla. Homme aga on mul lapsevaba õhtu ning saan oma mehe ja mõne sõbraga sauna mõnulema minna. Nii hea on vahel niiviisi pisikese seltskonnaga mõnusasti vabalt olla.Ja saunas pole ka suvest saadik saanud käia,sest seoses kiire eluga pole ma isegi niisama maale jõunud u kuu aega,sauna kütmisest ma ei hakka rääkimagi.
Igatahes sain mõned tunnid tagasi aastakese taas vanemaks.

4 kommentaari:

Jaana ütles ...

Veelkord õnnesoovid! ;)

Gixy ütles ...

Ma tänan!

Anonüümne ütles ...

Pisut hilinenud õnnesoov küll, aga küllap on rõõmu kordaminekutest tarvis ka täna, homme ja ülehommegi ! Soovin, et ÕNN oleks Sulle igapäevaselt truuks kaaslaseks !

Gixy ütles ...

Tänan.Eks seda õnne peab olema,kahjuks eile mitte piisavalt...