esmaspäev, 17. november 2008

Pure handwork

Istusin mina laupäeva õhtul kodus,õues möllas sügistorm ja -vihm. Mõtlesin,et tuleks üks kasulik asi ära teha,st tellimustööga tegeleda.Ei tohi ju jätta kõiki asju viimasele minutile. Tegin käsitsi õmblemist poole ööni ja jätkasin pühapäeva hommikulgi.Nüüd mõtlen,et sutsukene vist tahaks nad veel täiendamist,mõni tikandike äkki? Sel nädalal kahjuks vist ei jõua,kuna Sandra mul nohu tõttu kodune,endal tegemist mitmel rindel ja lisaks on sel nädalal mul üks tähtpäev...

5 kommentaari:

Jaana ütles ...

Kle väga ilusad. mulle meeldivadki lihtsad asjad. ainult äkki saaks kuidagi nimed peale nikerdada, siis oleks viimase peal.

Gixy ütles ...

mu meelest ka lihtsad ja ilusad.olen seda nime asja mõelnud jh.

Jaana ütles ...

aga kuidas ja millega, seda ma ei tea...

Gixy ütles ...

see mõte ei aidanud mind:P

Jaana ütles ...

ma pole jah eriti originaalne, pole ju antud mulle seda "annet"...