pühapäev, 30. november 2008

Pool lund

Eile hommikul olime Sandraga kodus seni kui me pere meespool käis vajalikke ostusid tegemas.Kuidagi selline mõnus hommikupoolik oli. Tegin köögi puhtaks ja sättisin nädala jooksul kuhjunud asjad oma õigetele kohtadele. Kaunistasin ära sutsukene punase vildi abil oma köögikardinad,et oleks veidi jõulusem meeleolu. Aknalauale panin 1.adventi ootama kolmnurkküünla.
Kui Margus koju saabus,panime meie Sandraga riidesse ning läksime välja. Sõitsime üle pika aja taas maale oma suvilasse.Lund oli meil seal üsna vähe. Tirisin mullast välja viimased suve-ja sügislilled. Kusjuures nt lõvilõuad ja gladioolid olid täiesti rohelised,vaid lumi oli neid pikali kukutanud. Usun,et lõvilõuad oleks veel edasi kasvanud kui ma oleks neil vaid lasknud. Sandra muidugi kukkus seal jonnima,sest tal oli väsimus peal ja nii me siis kiirustasimegi ja hakkasime peagi linna poole tagasi sõitma. Tagasiteel uinus ta üsna ruttu.
Kodus võttis meid uksel vastu mõnus verivorstilõhn,mis kiirelt ninna tungis.Paar aastat tagasi ma muide veel eriti verivorsti ei söönud,nüüd on aga vahel sooja verivorsti koos pohlamoosiga vägagi mõnus süüa. Isegi Sandra mekkis veidi ,kuigi alguses rääkis,et tema küll seda ei söö,et sööb vaid moosi. Aga ma olin kaval,panin moosi vorsti peale ja sättisin lusikale ka vahepeal portsu peale. Ilma käskimata rändas see ikka suhu mõnedki korrad.
Aijaa,kui ma olin üleriided ära võtnud ja kööki läksin,paitas mu meeli lisaks mõnusale lõhnale ka veel laual põlev küünal.Mõnus on küünlavalgel õhtust süüa.
Täna käisime Marguse vanemate juures,kus põlesid samuti küünlad ning sõime 1.advendi puhul väikese lõuna. Tulime koju tagasi. Sandra ja Margus sättisid lõunauinakule,mina aga panin uuesti riidesse ning sõitsin kesklinna. Jalutasin Kaubamajas ja tegin esimesed jõuluostud. Nii mõnigi kingitus sai ära ostetud.Kusjuures kui vahel eelnevatel aastatel on olnud nii,et olen lihtsalt midagi ära ostnud seetõttu,et tuleb osta,siis nüüd oli kuidagi nii lihtne. No natukene ikka käisin ja vaatasin ja mõtlesin.Mina nii ei saa,et ostan kingituse tsauh ja olemas. Ma tahan,et kingitusel oleks ikka mõte ka.
Ostud tehtud,jalutasin bussipeatusesse. Seisin ja tundsin,et ostukotid on täitsa rasked.Buss tuli.Astusin bussi. Istusin ja tundsin,et ka bussis võib väga mõnus olla. Tänud bussijuhile. Ta oli peale pannud mingi mõnusa plaadi. Istusin,kuulasin mõnusat muusikat ja oleksin tahtnud veelgi kauem hämaral pühapäevaõhtul sõita. Kuidagi nii mõnus õhkkond oli.
Nüüd kuulan "Laulud tähtedega" kauneid lugusid ja kuidagi ei taha,et see mõnus pühapäev otsa saab. Aga ta saab.
Heeh,üks killuke eilsest päevast- Sandra rääkis telefoni teel vanaisaga ning ütles talle:"Meie käisime täna Kiisal ja seal oli ainult pool lund!" No tõepoolest- lund oli aga vähe. Et siis teate- POOL LUND!
JÕULUAEG ON KÄES!

2 kommentaari:

silke83 ütles ...

Ilus oli su teksti lugeda!:)

Anonüümne ütles ...

Ilusat inglite aega ja mõnusat jõuluootust !
Sant.