pühapäev, 2. november 2008

Sandra 3.sünnipäev

Enne kui ma sünnipäeva juurde lähen,panen vaatamiseks üles lubatud pildid Sandra poolt maalitud taldrikutest.Olgu öeldud,et ta joonistas kalu.
Laupäeval pidasime me Kaluri mängutoas(super koht,palju ruumi)sünnipäeva.Alguses mõtlesin,et broneeritud 3tundi on jube pikk aeg aga tegelikult üldsegi mitte.Ma ei jõudnud isegi kõigiga juttu rääkida.Ja alles viimasel tunnil said lapsed õige hoo sisse. Ära ei tahtnud küll keegi neist minna.Iga laps sai kingituseks seebimullitaja ja võiks öelda,et tänu sellele üllatusele,mida ma lubasin anda sellele,kes riidesse on pannud, sujus kõik kenasti.
Minu lapse vaieldamatu lemmik kogu selle õhtu juures oli batuut.Ta hüppas seal väsimatult enamuse ajast.Vahepeal natuke siin ja seal ja jälle oli ta batuudil tagasi.Isegi kingitused ei huvitanud teda,samuti inimesed.Arusaadav ju tegelikult.Suutsin kinni püüda ühe hetke,kus oldi kõhuli:
Leidus ka hetk tähtsaks jutuajamiseks Marioga:
Rippuda oli ka hea:
Lapsed ei leidnud aega ei süüa ega juua. Korraks saime nad laua juurde meelitatud tordiga:
Lubasin kõigil lastel küünalt ära puhuda.Panime aga jälle põlema ja siis sai taas järgmine puhuda.See neile meeldis. KOkkuvõttes oli sünnipäev väga tore aga ajaliselt oleks võinud pikem olla.Mul oli plaanis pärast veel mere äärde jalutama minna aga keegi ei tahtnud tulla.Ilm oli ju tuuline.Vat sellepärast ma ju kirjutasingi kutsele,et riietus olgu sees mugav ja õues soe.
Tulime siis koju ja siin möllasime edasi.Kristi ja Sandra mängisid veel terve õhtu.Koos vaatasime lõpuks ka kingitused üle.Kõigile suur aitäh!
Täna hommikul tuli Kristi taas meile.Issid läksid mõõtmistöid ühte majja teostama ja mina olin siis lastega kodus.Nad mängisid väga kenasti ja ma sain täna kohe sellise suurema puhastuse ära teha.Puhtaks said aknalauad,osad aknad,lilled,köök,põrandad jne.Mul kohe hea meel.Hommikul käisid Sandra ja Margus tegelikult kahekesi poes uut nõudepesumasinat ostmas. Meie vana otsustas,et talle aitab.Oleks saanud ka remontida aga uus on ju ikka parem.Issid tulid pärast tagasi ja koos lammutati vana välja ja asuti ka kohe uut lammutama,et see samasse kohta ära mahuks.
Vana:
Uus:
Et selline eriti tormiline nädalavahetus.Tahaks nüüd kohe puhata paar päeva ja taastuda...aga ei saa.

Kommentaare ei ole: