esmaspäev, 24. november 2008

Minu uus müts

Eile..no tegelikult juba üleeile alustasin ühe uue asja kudumist.Mõtlesin,et katsetaks endale uue mütsi tegemist. Sai seda paar korda üles harutatud,sest liiga lai sai. No ega ma ju ei viitsi koeproovi teha,ikka kohe silmused vardale ja minekut.Eile siis vaatasin,et no kolmas katse vist kannab vilja. Õhtul kella 23 paiku sai müts valmis ning täitsa selline kui ma oma mõtetes olin näinud. Mingit õpetust ees polnud,mu enda pea oligi üks suur õpetus.
Müts sai selline veidi mummuline,et poleks päris sile ja tavaline ning igav.Nüüd mõtlen,et kas teha talle kontrastiks veidi heledam alläär või mitte. Mis te arvate?



Müts on valmistatud Red Heart Damaris lõngast,mis koosneb 51% ulatuses uuest puhtast villast(nii on kohe sildil kirjas) ja 49%ulatuses sisaldab ta akrüüli.Katsudes ja kududeski mõnus pehme ja soe.
ISE OLEN RAHUL....ja see on ju põhiline.

1 kommentaar:

silke83 ütles ...

kena müts ja sobib sulle!