reede, 26. detsember 2008

Jõulupidustused läbi

Selleks korraks siis nende pühadega ka ühel pool. Erilist jõulutunnet ei tekkinudki.Tea,kas seetõttu,et enamus kingitusi oli juba varem välja vaadatud ja ostetud või oli kogu aeg kiire või jäi jõuluilma väheseks... Igatahes küünlavalgust sai vaadatud,jõulutoite sai söödud ja kingitusi ka antud ja vastu võetud.
Nüüd võib avalikustada tehtud jõulukingid.Või nojah, üks vähestest isetehtud asjadest jäi vist pildistamata.Marguse emale tegin sooja kaelussalli. Õele sai ostetud osalise käsitööna valminud lumetäppidega valged kruusid,valge tee ja need asjad said isetehtud ümbrise sisse. Selle tarvis ostsin Tiimarist vilti,õmblesin käsitsi 2 tükki kokku ja tikkisin peale väikese ingli. Sellest viimasest mul pilt olemas:

Õe kingitus oli inspireeritud valgest lumest.
Teistele läksid ostetud kingitused,sest nagu ikka,ei jagunud mul aega rohkemaks.Kahju tegelikult.
Aga ise jäin kingitustega väga rahule,loodan,et ka saajatele meeldis.
Pidustustest püüan eraldi postituse teha.Aga mitte täna,sest mul mütsi heegeldamine käsil. Kes on mu blogi juba ammusest ajast lugenud,teavad,millest jutt. St siis,et olen taas nakatunud...

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma arvan, et vahel võib ju ostetud kink vajalikum ning paremgi olla. Niikuinii on see ju ikkagi parimate kavatsustega ja n.ö. südamega tehtud ! Ja vot selliste kingiümbriste tegemise peaksin ka oma tuleva aasta plaanidesse võtma - sobib ju ka muul ajal, kui vaid Jõulude puhul, pakkida armsalt ja pehmelt !
Tervist ja rõõme Sulle ja Su kallitele veel kauaks !
Sant.

Anonüümne ütles ...

where you come from!