pühapäev, 7. detsember 2008

Mõnus tegus laupäev

Hommikul ärkasin juba tegelikult kella 7 paiku.Tegin kohvi ja Margusele natuke näksi tööeelseks kehakinnituseks. Kui ta läinud,jõin rahulikult kohvi,vaatasin internetis ja blogides ringi.MMmmõnus.
Peagi ärkas Sandra ja nii see päev meil algas.Hakkasin vaikselt kodu koristama ja sellest kasvas välja peaaegu päevapikkune jõulueelne suurpuhastus.Vahepeal muidugi tegelesin Sandraga ja aitasin tal tuba korda seada,vahepeal tuli süüa jne. Aga niiviisi rahulikult ja pikkamööda sain Sandra toa,suure toa,vannitoa ja köögi täitsa inimlikuks. Elutoas tõstsin isegi kõik riiulid tühjaks,võtsin tolmu ning viskasin ära ülearused asjad ning sättisin asjad veidi käepärasemalt.Träni ikka koguneb,siit paber,sealt mittevajalik ajakiri jne.Vahva oli see,et mul oli täna ka abiline.Sandra tõstis asjad põrandalt,et mul oleks hea tolmuimejaga ringi toimetada.Pärast aga lamas ta puhtal vaibal käed-jalad laiali ja ütles,et nii hea on olla niiviisi,et emme,tee pilti. Ma muidugi ei viitsinud teha...:P
Magamistuba jäi homseks,kuna Margus tuli töölt.Ta tõi kaasa poest ostetud peaaegu valmis pirukaid,st mul tuli neid ahjus u 20minutit küpsetada. Täitsa mõnus on vahelduseks niiviisi sooja pirukat perega koos laupäevaõhtul süüa. Kõht täis,panin Sandraga tähepuzzlet kokku,st mina lugesin tähestikku ja tema otsis tähed ja pani paika üksteise kõrvale.Kusjuures minu imestuseks leidis ta silmapilgutamata kõik tähed üles,ka täpitähed,mis enne nagu ikka sassi kippusid minema.Nii lahe.Ahjaa,eile hommikul Sandra maalis. Äkki märkasin maas kuivamas pilti. Kui ma poleks näinud,et see Sandra pintslist tuli,poleks ma iial uskunud,et tema selle autor on. Pildil on nimelt täiesti ümmargune nägu silmade,nina ja suuga.Selline roheline aga vägagi vahva.Ma ei teadnudki,et mu laps juba nii palju joonistada oskab.Värve on hakanud laikudena üksteise kõrvale sättima,enne ikka sodis neid aint üksteise sisse ja tegi sellist "täiesti abstraktset kunsti".Tähti ta nüüd tunneb,joonistamine ka juba hakkab tulema,jäänud on veel numbrid. Kui jõulukalendrist maiust võtame,siis ikka küsin,et kus number 6 näiteks on.Mõnda kohe näitab aga see tahab veel harjutamist. Lahe on see,et hommikuti kui meelde tuleb,küsib elutuppa tulles,et emme,mis kuupäev täna on.Et siis teab õiget luugikest avada.
Kella 18 paiku panin riidesse ja läksin õue.Tahtsin end tuulutada ja samas vaja päkapikke aidata.Jalutasin Ülemistesse.Koju tagasi laekusin enne 22.Tundub,et päkapikud said abi ja rohkem ma vast "jahile" minema ei peagi.Et siis nii varakult jõulupühadeks valmis. Mõned asjad muidugi tahavad veel tegemist aga põhikomponendid kõik ostetud,sellised lihtsad aga ikkagi mõttega nagu mul kombeks on.
Vat selline mõnus nädalavahetuse esimene päev.

Kommentaare ei ole: