pühapäev, 21. detsember 2008

Nukule

Ühel õhtul tekkis mõte teha lapsele rõõmu ning nuku sai endale uue kleidi. Suht algelise,sellise kodukleidi.Vahva oli see,kuidas Sandra kogu aeg kleidi valmimist jälgis,muudkui ütles,et liiga väike.Seletasin siis talle,et ma ju teengi kogu aeg pikemaks. Öösel valmis ka müts. Nuku meil nüüd selline kevadine vahepeal:
Täna käisin kingitustele lisa ostmas,kuna eile pakkides vaatasin,et mõni pakk on liialt kesine. Kuna Selveris olid sellel nädalavahetusel kõik mänguasjad -25%,siis on see päris tuntav protsent ja ostsin Sandrale veel ühe jõulukingi,mida mul üldse plaanis ei olnud.Kappi oma aega ootama panin ühe Pipi puzzle ning nuku sai endale ka mõned uued riided,millest ühe komplekti andsin kätte. Sandra arvas,et nukule selline roosa konnadega fliis ei meeldi.Ja mina mõtlesin,et laps on vaimustuses,kuna meil nuku üpris paljas kogu aeg.Panin siis ise nukule asjad selga ja tundub,et eks ta ikka sobib küll.Ära ei kistud igatahes. No aga poes polnud ilusamaid,olid ainult inetumad...vähemalt minu meelest. Vat,et juba valitakse,isegi nukule ei sobi kõik.
Oleks ma õmbleja,teeksin ise,sest tegelikult on nukuriided poes ikka meeletult kallid,sama mis ostaks lapsele asju...

2 kommentaari:

silke83 ütles ...

Supper!Täiesti uskumatu et nii ilusat käsitööd teed!Ja pealegi sobib see nukule väga!

Anonüümne ütles ...

Very good!