neljapäev, 4. detsember 2008

Tundub,et mõjub

Eile oli Sandral veel palavik. Täna vist pole olnud,vähemalt on laps täna vägagi rõõmsameelne ja üllatavalt tubli. Eks ka seetõttu,et sai tänase päeva oma vanavanaemaga veeta ja see talle meeldib.Minu vanaema tuli hommikul siia ja lasi mul minna oma toimetusi tegema. Sandra oli temaga kenasti söönud ja vastuvaidlemata rohtu võtnud ja maganud,st läinud koos vanaemaga pikali,mässanud seal miski pool tunnikest ja siis võtnud oma nuku ja sussid ning öelnud,et läheb oma voodisse magama. Ise vahetas riided pidzaama vastu ning magas u kl 15-17ni,mida ta pole kodus ammu teinud.Ärkas ja muudkui käib ja kallistab mind täna ja ütleb,et minu kallis emme.Nii nunnu.
Mul oli täna ka omajagu tegemist. Tunnen,et väsimus on kohe kõikides kontides ja olemine kohe täitsa väss. Hommikul kiirelt perearstile saatekirja järgi. Iseasi,kas meil seda enam üldse vaja on aga no kehtib aasta,et las siis olla. Seejärel sain kirjastuse esindajaga kokku ning sain nö.eksklusiivset kaupa,mida nagu enam eriti saada pole. Nimelt armsad väikesed lumehelbekese raamatud,mis sobivad ideaalselt jõulukingiks.Iga raamat on eraldi kilesse pakitud ja kaasas on papist kaunis lumehelbeke.Sees kaunid joonistused. Selline pisike raamatuke. Teen pilte ja kiiremad soovijad saavad...
Seejärel kiirelt keraamikatehasesse kauba järele.Kaup autosse tõstetud,jalutasin veel sealses poes ringi ja imetlesin eesti keraamikat. No kuradima kallis(vabandust väljenduse eest) ikka,kahju kohe,et nii kallis. Tassike maksab 70 ja peale,muust ma ei räägigi.Aga 2 tassi võtsin endaga kaasa,sellised mõnusad heledad,kaetud glasuuritäpikestega,mis on justkui lumi.Need on paljudele meeldinud,sest ma sain viimased.
KOntoris veetsin omast arust u tunnikese aga tegelikult ikka mõned tunnid. Lihtsalt tegemist oli nii palju,et aeg lendas linnutiivul,pold aega kohvigi juua. Seejärel näidised näppu ja sõitsin kahele kliendikohtumisele. Läksid edukalt,mul hea meel. Tagasiteel kohtasin tee ääres oma lapsepõlve majanaabrit ja mängukaaslast ning kutsusin ta auto peale. Sai natuke roolikeeramise kõrvale lobisetud. Seejärel transportisin uue omaniku kätte töökaaslase printeri ning seejärel suundusin panka.Seal said ka asjad aetud ning kell näitas juba 16 tundi.Tegelikult tahtsin varem koju jõuda aga kuna Sandra uinus mu äraolekul,siis käisin veel kiirelt pangas ka. Kes teab,millal taas selleks võimalus oleks tekkinud.Süda vaevas aga vanaema mul nii tulbi ja abivalmis. Ja laps oli ka täna kullatükk.
Maandusin kodus,kiirelt õhtusöök ja nüüd võtsin kohe tükk aega hoogu,et läpakas tööle panna ja veel veidi tööd teha nö homseks ette ära.
Homme on ehk rahulikum aga kuna Sandral on kodus igav ja ta vajaks vaheldust,siis ega ma tema juuresolekul suurt tehtud enam saa.No ma vähemalt püüan.
Ahjaa,suured tänud neile,kes meile kiiret paranemist soovisid. Tundub,et rohi hakkab mõjuma ja miskit korda saatma. Hea,et ravi peale saime. Ilusat õhtut kõigile!

Kommentaare ei ole: