reede, 27. märts 2009

Kevad tuleb

Õues jalutades seda nüüd küll eriti tunda pole. Läksin täna hommikul varakult tööle ja olin juba kell 12:30 koduste seinte vahel tagasi. Siis võtsin lapse näppu ja jalutasime postkontorisse. No täitsa jahe, kui seda külma ja tuult poleks, siis päike on küll juba mõnusalt soe. Aga no need talvised segavad tegurid rikuvad kõik ära.Päh.
Samas on kevadet ka veidi teistmoodi minu elus tunda. Kõiksugu ettevõtmised ja festivalid hakkavad toimuma. Juba tellis üks Võrumaa segakoor endale minu käest sobilikud särgid suvisele Üldlaulupeole minekuks. Samuti on minu käsi tõsiselt mängus PedaFolgi särkide teos. Vahva ju.
Täna avastasin end mõttelt, et küll tahaks maal terrassi peal päikese käes istuda ja ninaotsa soojendada ja siis pärast nt saunas edasi mõnuleda. Noh, eks varsti juba saab ka.


Eks see päikese igatsus ole suur. Ma üldse selline päikesefänn. Elu ju kah tänapäeval selline nagu ta on ja eks see suurendab seda energia ja heade asjade olemasolu vajadust. Olen juba mitu päeva oma kallist aega raisanud autoremondi peale ja kasu ei midagi. Tehakse aga tehastes uuendusi, venitatakse eelsüüteküünlad megapikaks ja peenikeseks. Selle tulemusena lähevad nad lõhki ja sulavad alumiiniumi sisse kinni ja kätte ei saa. 2 päeva juba proovitud välja meelitada. Tundub,et ainuke võimalus on teha mootoriremont, kus siis mootori plokikaas võetakse maha, sealt kuidagimoodi saadakse see küünal ehk kätte ja siis lapatakse mootor uuesti kokku. Kuna siis on vaja lisaks kõigele muule ka kõiksugu uusi asju panna(tihendid jne), siis võtab selline asi aega u nädala ja raha küsitakse 5000-12000 kanti. Lihtsalt kohutav.
Rõõmustada võin vaid selle üle, et diagnoosi oma auto veale panin ma ise ja täiesti kümnesse. Viisin auto remonti ja ütlesin,et näitab viga. Tuttav pani autole kohe arvuti taha ja ütles,et viga jah aga salastatud viga. Avaldasin arvamust, et ehk on eelsüüteküünal mõni ära surnud. Ei usutud aga kontrollimisel selgus,et näe, minul kui tublil asjalikul naisterahval on jälle õigus. :D Aga mis ma selle õigusega ikka peale hakkan...

Kommentaare ei ole: