reede, 20. märts 2009

Rahvuslik

Viimasel ajal on rahvuslikud asjad taas nö au sisse tõusnud. Mulle meeldivad. Ju vast seetõttu, et neist õhkab Eestimaisust ja käsitööhõngu. Ka meie pakume midagi ilusat, rahvuslikku ja praktilist:


Hind 150,00 + käibemaks 18% = 177 EEK



Hind 150,00 + käibemaks 18% = 177 EEK



Hind 125,00 + käibemaks 18% = 147,50 EEK



Hind 125,00 + käibemaks 18% = 147,50 EEK

Panin hinnad ka juurde, et kellel tõsisem huvi, kirjutage- girta@artke.ee

Mulle meeldivad, lasin endalegi ühe teha.See esimene suur muhu motiiv mustal pluusil on ilus.
Isiklikult pole saanud käsitööd teha, kuna tööd jagub ja vaba aega seega vähem. Sandra on paksu nohuga kodune ja see seab kõigile piirid. Täna hommikul käisin töösõite tegemas ja kella 11ks olin tagasi kodus. Kuna ma ostsin Sandrale uue plastiliinikomplekti, mis sisaldab vahvat voolimismasinat, siis sain terve päeva rahulikult tööd teha ja laps sai kenasti ise hakkama.Vahepeal ta laulis kõva häälega. Kui läksin ta toa uksele vaatama, siis ütles,et ta laulab, kuidas ussike endale kodu otsib. Vahva igatahes, fantaasia lendab.

9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Olen nüüd ka üle hulga aja jälle siin õhkamas (vahepeal ise põetud ja teisi põetatud).
Kõigepealt.. Ilusat ja hingerahu toovat kevadet !
Jahah, ja ei saa nimetamata jätta, et too esimene pluus (mustal taustal muhu muster) on mmm..kui ilus !
Sant.

Gixy ütles ...

Meiegi põdenud ja mõni siin jälle tõbine...
Ma selle musta endale tellisingi.

Katrin ütles ...

Mulle samuti see must kõige rohkem meeldib :) Aga ilusad on nad kõik!

Anonüümne ütles ...

Ma ei saanud pildilt täpselt aru, aga...kas muster särkidel on joonistatud? tumevalge

Gixy ütles ...

Muhu motiiv trükitakse tekstiiliprinteri ja tekstiilivärvidega otse pluusile. Tulemus jääb pehme,võrreldes nt siiditrüki või kleebistega, kuna värv läheb osaliselt nö kanga sisse.
Valikus on ka oranz pluus.Sellel jääb trükk veelgi säravam kui mustal.

Anonüümne ütles ...

Ohhh, see suur muster on nii võrratu! Ma pean mõtlema, õigemini kainelt arutlema, kas tahtmine on õigustatud. Eks ma siis kirjutan Sulle. tumevalge

Anonüümne ütles ...

Olen täielikult huvitatud. Kas oranzi särgi pilti ei ole võimalik üles panna? Muidu kas seda esimest musta on võimalik siis Sinu käest osta? :)

Gixy ütles ...

Kallis külaline, kliki blogi paremal ülaosas olevale pildile, kust saad edasi Artke Blogisse. Ja seal saad juba rohkem infot. Sealt leiad ka soodushindadega laotühjenduse ! Minu käest saab jh.

Maarja ütles ...

Tere!

Kas valget särki, kus muhu muster all nurgas oleks võimalik saada M suuruses? Laotühjendusest uudistades ei leidnud, aga äkki ei osanud otsida. Igatahes, väga väga ilus :)