esmaspäev, 16. märts 2009

Kübar 2

Hmm, mul on mütside lugemine ära ununenud. Pean ühel päeval järgi vaatama...
Tegin mõni aeg tagasi tellimuse peale ühe soojema kübara. Olen meelitatud, et meeldis ja et sellepärast peaaegu kaklema mindi. St et pere mõlemad naisterahvad tahtsid seda endale. Paluti veel üht. Kuna ma esimese tegemist jubedalt proovisin ja harutasin, siis ma muidugi ei teadnud, kus ja millal ja palju ma tegin ja kasvatasin jne. Istusin siis laupäeval põrandale maha. Tirisin välja oma lõngakasti ja kilekotid ja asusin lõngasid teineteisega kõrvutama. Valisin hästi heleda lilla, mis annab tumepruuni kõrval sellise mõnusa kreemise tulemuse. Kaks õhtut mõnusat nokitsemist ja valmis ta saigi. Suts ja valmis ütleks ma selle kohta. See kübar ei liigitunud üldsegi enam pusimise alla. Sandra muidugi arvas, et see sobiks nüüd temale ja tal oleks seda hirmsasti vaja. Eks näis, ehk teen siis tallegi.
Nüüd mõtlen, et äkki teeks talle veel miski asja lisaks peale, et siis aksessuaar või nii. Aga ma veel alles võtan seisukohta selles suhtes.
Kübarake sai selline:

Kommentaare ei ole: