pühapäev, 15. märts 2009

Rahulik pühapäev

Hommik algas me peres täna vara. Margusel oli nagu eilegi ette näha väike haltuuraots sõbraga koos ja me Sandraga siis taas kahekesi. Hommikul võtsin kõike raaahulikult ja mõtlesin,et vat äkki ma ei teegi täna suurt midagi. Siis aga hakkas mõte jooksma ja selle lõpptulemusena leidsin end koos lapsega hoopiski Tallinna Kaubamaja mängunurgast. Mul meeldib vahel seal käia ja lapsele headmeelt valmistada. Muidugi vaid siis kui lapsi vähe. Ja kujutate ette, me olime seal kohe päris esimesed täna kui kell näitas 10:30. Ma ei tea aga millegipärast ma ei võtnud täna käsitööd kaasa. Mõtlesin,et no ega ma seal siis niikaua ole. A näe olin. Istusin kella 13:15ni. Siis tegime kiirelt tiiru kaubamaja koduste asjade osakonnas. Parasjagu hakati sealses müügisaalis olevas köögis Tai roogasid valmistama. Sandra nõudis, et lähme ka maitseme. Võtsin 2x( ei ole ebaviisakas, mis teha kui laps nõuab) mõnusat tai suppi imepisikeses nõgusas nõus. Lapsele meeldis ja arvas, et peaksime seal laual olnud tai nuudlidki kaasa võtma. No ma siis ostsin. Oleks võinud spetsiaalse wokikastme ju ka võtta. Tegin sis kodus ilma kastmeta ja leiutasin oma variandi tai toidust. Kuna tegin tervele perele, siis ei lisanud sinna kõike, mida ma ainult endale tehes oleksin lisanud. Maitses igatahes hea( esimese korra kohta) ja kindlasti võtan selliseid taipäraseid söögikordi teinegi kord ette. Siis juba ostan õige lisandi ka.
Nüüd pandi mu uuele arvutile office ka peale ja kui nüüd outlooki ka veel seadistatud saab, siis vahetan klaviatuuri st siis sellega seoses ka läpakat.Jälle miskit uut ja huvitavat. Loodan, et kõik sujub ja mu igapäevane kandam muutub kergemaks.

Kommentaare ei ole: