reede, 29. jaanuar 2010

Läbi krõbiseva talve

Elu veereb endistviisi liinil: kodu-lasteaed-töö. Ja ega muuks eriti polegi jaksu olnud. Kõige külmemate ilmade aegu sai reede õhtul ämmal külas käidud ja tagantjärgi Marguse sünnipäeva puhul õhtusöögilauas istutud. Laupäeva hommikul kui oli see kõige krõbedam ilm, pidin mina juba kella 9ks juuksurisse minema. Hoolitsev mees ärkas koos minuga, tegi masinatäie kohvi ja niikaua kui mina kohvitasin, läks pani auto sooja ning kraapis aknad puhtaks. Tea, kas põhjuseks oli sportlik huvi auto käitumise üle või põhjus,et olime ööseks jäänud tema ema juurde, kuna Sandra lihtsalt keeldus koju minemast. Igatahes väga mõnus kui vahel harva nii juhtub. Tasakesi siis sõitsin juuksurisse(natuke harjumatu oli autoga, mille roolis ma igapäevaselt ei ole a mis paberite järgi minu oma:P). Sain pähe uue soengu ning tõttasin tagasi ämma juurde. Siis viis Margus meid Sannuga koju ning ise läks tööle. Nii me siis taas Sandraga kahekesi nädalavahetust veetsime. Sel nädalavahetusel plaanis taas maalesõit ning puu(de)langetus.
A tegelikult olen täitsa väsinud töönädalast, lähen parem nüüd pikali, ei istu poole ööni üleval.
Eile õhtul sain ka alles 21-22 vahel koju, sest peale lasteaiapäeva oli terve rühm palutud rühmakaaslaste(2poissi) sünnipäevapeole. Lastel oli lõbus.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

näita uut soengut ka !!:Dmade