laupäev, 16. jaanuar 2010

Väsimuse põhjus tuvastatud

Olin ka järgnevatel päevadel kuidagi eriliselt väsinud ja kui ma siis õhel õhtul koju olin jõudnud, siis jõudis mulle lõpuks kohale, et ma olen siis ka ikkagi lõpuks selle kõhugripi endale saanud. Sandra meil siin tassis ju selle koju. Mul aga väljendus see nagu hoopiski väsimuses ja viimasel päeval peavalus(minu puhul harv nähtus..õnneks). Päeval juba kõht tegi ka häält aga kuna ma polnud midagi söönud, siis arvasin,et sellepärast. No öösel siis käisin paar korda wc-s ja vahepeal oli siuke tunne, et kauss abiks a ma ju siuke, kel ei tule ülevalt poolt miskit välja. Hommikul oli paha olla aga ärkasin, toppisin end riidesse ja läksin ikkagi tööle. Mõtlesin,et teen ära kiiremad asjad ja siis koju teki alla. Päeva peale aga läks olemine paremaks ja kuna tegemisi jagus uute toodete juurutamise näol jm, siis õhtuks oli juba täitsa hea olla. Õnneks siis kulges see põdemine üsna kiirelt ja talutavalt.
Nüüd juba jalul ja toimetamas. Täna näiteks sõitsin maale luurele, et kas ja kaugele ma saan. Sain. Sellest aga juba lähiajal koos piltidega.
Tänud sulle Elina, ''saadetud kotid'' vist mõjusid!

3 kommentaari:

Jaana ütles ...

hea, et nii kergelt pääsesid. kui kuulen sõna kõhugripp, siis mul jooksevad kylmajudinad yle selja...

Muide, tahtsin kysida, kas tahad titevoodit tagasi ka? ma tahaks varsti voodeid vahetama hakata, juba suured pliksid, mis nad seal võrekas ikka on.

Merilin ütles ...

Täpselt nii nagu mul oli jõulude ja aastavahetuse vahel. Ei saa aru, mispidi seal vetsus olema peaks... Oi, oli kole, aga samuti läks kiirelt üle.

Gixy ütles ...

Õnneks jah läeb kiirelt üle.
Jaana- anna see voodi kellegile, mul teda küll momendil vaja ei ole.