teisipäev, 12. jaanuar 2010

Maasikaaeg

Päris terveks pole veel saadud aga vaikselt toimetame ikka ringi.
Täna tegime tööl trükiproovi minu joonistatud maasikatele. Mmmm. Kinkekoti ja veinikoti peal on küll väga kenad. Fotokas on praegu uitama läinud, ei saa pilti teha. Usun,et sellises kotis kingitust või külakosti on küll tore saada. Peagi tellin lapsele särgitooriku ka ära ja siis saab Sandra endale soovitud maasikatega pluusi. Mõtteid on veelgi ja üks ''Väikese Kiisu'' mütsitellimus ka ootamas. Mõtlesin,et täna äkki teen aga jah- peale kojutulekut viskasin hetkeks voodile pikali ja sinna ma ka jäin. Ärkasin kell 20:30 ja leidsin suurest toast lapse, kes oli end tugitoolis kerra tõmmanud. Ei ole ammu mina niiviisi magama jäänud, ju siis ikka väga väsinud. Sama Sandra kohta.
Tahaks tegelikult igasuguseid asju teha ja kohtades käia aga no ei ole mul seda aega, jaksu ja võimalust.Peaks endale kohe mingi nimekirja tegema ja siis püüdma neid eesmärke ka täita, teha, saavutada. Mõtlen selle üle.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Kui oleks minu võimuses, saadaksin teile kaks suurt kotti. Mõlemad pilgeni täis. Ühes tervis ja teises aeg.
Paranege korralikult, kullakesed !
Elina.