esmaspäev, 29. oktoober 2007

Kindad

Reedel said valmis ka kirjud kindad lapsele.Lõngaotsad veel peitmata.See viimistlemine on üks tüütu töö,tegelt selline kättevõtmise asi nagu öeldakse.Täna teen selle ka ära.


Alustasin tellimustöö kudumist.Ei tea ainult,kas selline sobib,saatsin tellijale mõned pildid poolikust tööst.Eks näis,kas pean otsast alustama ja veidi teisiti tegema või sobib see.

Muudest tegemistest ka natuke.Reedel ja laupäeval käisin maal lehti riisumas.Reedel tegin puhta töö ja kui ma laupäeval uuesti läksin,siis oli maa jälle lehti täis ja mul tuli jälle kogu õu üle riisuda.Eks neid lehti tuleb veel,ent suurem osa on juba ära riisutud ja aiast välja transporditud.
Eile jalutasime elukaaslase ema juurde.Nii kaua kui tema massaaže tegi,koristasin mina ta kööki.Köök sai hoopis viisakama väljanägemise.Ämmal alati seal totaalne segadus,mis on suhteliselt õudne.Imestas,et kuidas mina küll oskan ja suudan nii ruttu asjale hea väljanägemise luua.Et temal kohe kuidagi ei seisa köök korras.No muidugi kui isegi peale tee tegemist juba vedeleb siin nuga,seal tass,siin paberkäterätiku nutsakas,seal lõikelaud ja laimitükid.Aga noh,inimesed erinevad.Vähemalt sain natuke kasulik olla.
Nüüd aga riidesse ja läheme minu vanaemale külla.
Seniks aga tsao kõigile!

Kommentaare ei ole: