kolmapäev, 31. oktoober 2007

Sünnipäev

Ja ongi käes see päev.2aastat tagasi kell 15:59 sündis Tallinna Keskhaiglas üks pisut enneaegne(rasedust 36+4)pisike tüdruk,kel kaalu 2760g ja pikkust 48cm.
Tüdruk oli selline ilus tõmmu,arstid ja õed käisid imetlemas.Kuigi laps oli enneaegne,öeldi mulle,et väga tubli laps on.Ja on seda siiani.Lasteaiaski kiidetakse juba.



Esimene sünnipäevakook on juba tehtud,kingitus pakitud.Jääb üle vaid oodata Sandra ärkamist.Lasteaeda viime kommi ka.Lapsel ju uus ja huvitav kui talle lauldakse vms ja siis pärast teistega koos saab kommi süüa.Olen juba mitu päeva talle sünnipäevast rääkinud,et ta aru saaks,mis see on ja mis endaga kaasa toob.Eile juba hakkas ise ka rääkima,et saab kahe aastaseks.
Minu selle nädala päevad ongi sisustatud sünnipäevatoimetustega,muuks jääb vähe aega.Aga küll ma siis järgmine nädal teen taas muid asju.Tahaks väga jälle vesiaeroobikasse minna ja seda ma ka teen.:D

2 kommentaari:

Jaana ütles ...

PALJU, PALJU ÕNNE SANDRALE MEIE PERE POOLT! :) OOTAME SÜNNIPÄEVA PIDU :)
pALJU ÕNNE EMMELE JA ISSILE KA!

Gixy ütles ...

Tänud õnnitluste eest!!!