teisipäev, 16. oktoober 2007

Peaaegu nädal möödas viimasest blogimisest.Mis ma siis teinud olen.No nagu ikka-igapäevased toimetused,kodused toimetused,aiatööd suvilas,sekka käsitööd.
Täna tunnengi,et käed on aiaiai kui valusad.Eile oli laps päev otsa vanaema juures ja mina siis sõitsin maale ja tegin seal ühe kõva tööpäeva.Suur kogus lehti riisutud ja aiast ära tassitud,suvelilled üles kistud,wc tühjendatud(ebameeldiv tegevus aa no peab ju sedagi tegema) ja kiirelt loputasin ka auto üle.Oli teine juba ammu pesemata.
Nädalavahetusel tegin ühe suurema koristamise.Sandra sai oma tuppa natukene ruumi juurde,sest panime pulgavoodi kokku.Ta seal enam ei maga juba mitu nädalat.Mänguasju sai ka sorteeritud,osa juba uued omanikudki leidnud.Siis saab jälle miskit uut osta,et lapsel oleks jälle rõõmu ja uusi tegevusi.
Endiselt koon lapsele sallkraed,kuidagi väga tasaselt edeneb..a no ma teen ka väääga rahulikult seda.Paar rida õhtu jooksul.Laupäeval kui külalist ootasime,siis tekkis aga millegipärast jube tahtmine hoopis heegeldada.Ei tahtnud küll uut asja alustada aa no kiusatus oli nii suur.Hakkasin üht jõululinikut siis tegema.Niit on selline vahva punane,kord tumedam,kord heledam.Sellepärast ostsingi,et no nii ilus oli.Selle niidi ostmine oli ka vahva.Leidsin ta Ülemiste lõngapoest.Sealne müüja oli väga jutukas.Lobisemise lõpptulemus oli see,et mina õpetasin käsitööpoes müüjale heegelvõtteid.Tal oli nimelt käsil esmakordne liniku heegeldamine.Vat nii,et nää,tark olen,käin siin teistele ka seda õpetamas.
Hmm,peakski miskit tegema hakkama.Sandra magab lõunaund,siis hea omaette nokitseda.

Kommentaare ei ole: