neljapäev, 13. märts 2008

Kevad

Tegelikult juba mõned nädalad tagasi,hakkas ühel õhtul Sandra rääkima,et emme,hakkame joonistama.No istusingi siis koos lapsega laua äärde ning võtsin endalegi ette paberi ja pliiatsid.Mul nüüd ju oma pliiatsid,juba novembrikuust saadik kui mees mulle metallkarbis pastellvärvipliiatsid kinkis(see kingitus pani mind tõega üllatuma,sest poleks temast seda uskunud ega osanud oodata).Hakkasin siis koos lapsega joonistama.Tema tõmbas paar kriipsu ja siis hakkas vaatama,mida mina joonistan ning tüdines peagi.Arvas,et minagi peaks joonistamise ära lõpetama.Ent ma olin juba hoo sisse saanud ja joonistasin veel tükk aega kasutades mitmeid mitmeid erinevaid värve.Tuli selline vahva modernne nägemus kevadest.Vaadake,kas on ``Kevade`` moodi?
Igapäevased toimetused on võtnud kogu mu selle nädala aja.Esmaspäeval poering ja kodu koristus jm.Teisipäeval olin kl 9-16 tööd tegemas ja seejärel kiirelt kodus õhtusöök ning kl 19-20:30 korteriühistu juhatuse koosolek.Eile,st kolmapäeval viisin lapse lasteaeda ning ise võtsin suuna Mustamäele.Aitasin emal kolida.Mul suurem auto ja mahub rohkem asju.Ta oma autoga laudu ja toole ning lillepostamenti kuidagi ei saanud ära viia.Minu autosse mahtusid nad probleemideta.Uues elukohas tulid 2 meest mulle vabatahtlikult appi ja aitasid telekalaua kolmandale korrusele tassida.Leidub abivalmis inimesi,kuigi vähe.Tavaliselt minnakse niisama mööda.Paar tundi ja saigi ema koos kiisuga uude korterisse kolitud.Ta oli muidugi juba eelmise päeva ainult kolinud ning hommikulgi juba enne 9 mitu reisi jõudnud ära teha.Tundus,et kiisu võttis oma uue kodu ka probleemideta vastu.Esimesed 2min käis saba ja kõht vastu maad,ent peagi muutus julgemaks ja isegi sõi ja heitis juba diivanile pikali.Tore.
Täna tahan korra minna Narvakale ja seal mõned ribad tapeeti liimida.Palju ei jõua,kuna pean vist lapsele ikkagi ise lasteaeda järele minema ja tundub,et üks tõlketöö on samuti tulemas.Homme teeme endale sellise vabama päeva.Last lasteaeda ei vii kuigi ta ütles,et tahab ikka minna.Kuulsime,et mu teine vanaema ja Sandra vanavanaema pidavat meid taga igatsema.Ehk läheme hoopis talle natukeseks külla.Näis.Nüüd aga püsti ja riidesse ja tegudele!

Kommentaare ei ole: