kolmapäev, 26. märts 2008

Lumine,kandiline

Tänane kuum teema on kindlasti ilma-ja teeolud.Et nüüd siis tuli tõeline talv ja pool talvist lumenormi vist kavas ilmataadil meile kaela puistata.Meie igatahes loobusime lasteaeda minekust.Esiteks seetõttu,et kohati on tuisuvaaludes lumi põlvini,autod seisid hommikul reas,st ummikud.Kes täpsemini teab seda kanti,siis võib ette kujutada autode rida Kumu ülemise parkla juurest Majaka tänavani.Väike fotoreportaaž meie maja ümbrusest ka aknast pildistatuna.


Teiseks olen ma tänaseks korralikult paiste läinud.Kui eile koju tulles oli olemine suht ok,siis nüüd ei käi mul enam suu eriti lahti ja nägu on kandiline.Kuna ma aga paistes,siis ei valuta üldse,lihtsalt ebamugav ja vastik maitse suus.Eile õhtul oli kõige hullem.Sülitasin muudkui ila ja verd ja neelamine oli valus.Lõpuks ei jõudnud enam toa ja vannitoa vahet traavida,võtsin kausi st süljetopsi.Üritasin juba kl 21 paiku magama jääda,ent see õnnestus mul vist vaid minutiteks.Olin jälle üleval ja keerlesin voodis,ei old hea ei nii ega naapidigi.Põsk ja haav valutas ja valuvaigisti ei aidanud ka absoluutselt.Trampisin vannitoa ja voodi vahet tunnikese ja siis loobusin.Võtsin teki ja kobisin uuesti suurde tuppa.Vaatasin telekat ja sülitasin.Mõne aja pärast vajus vist silmgi miskiks ajaks kinni.Kobisin lõpuks uuesti oma voodisse ja õnneks jäin ka kohe magama ning magasin sügavat und kuni hommikuni.Nüüd tunnen,et väsimus tuleb taas peale.Vaatan,kas tukun ja lesin niisama suures toas diivanil ja teen käsitööd või kobin lapsega koos lõunaunne.

1 kommentaar:

Jaana ütles ...

ohh vaeseke. ma alles nii hilinemisega loen kõike... varsti on ehk kõik möödas.