neljapäev, 6. märts 2008

Õmblushoog

Kui kisell tehtud ja pelmeenivorm ahju pandud,asusin käsitöö kallale.Kuidagi selline mõnus tahtmine tuli peale-täielik tegemise fiiling.Kõigepealt sai eile ostetud käterätik tsipa lõbusamaks muudetud ja siis ühed püksid kaunistatud/parandatud.Nimelt oli pükstes auk ja aplikatsioon kattis selle.Vabandan,et see lambakese pilt kehva on,sai liiga lähedalt tehtud aga ei hakka enam praegu uuesti ka tegema.Tegelikult on nüüd rätik väga armas.



Vahepeal käisin surkisin ja tuunisin pelmeenivormi.Siis laotasin põrandale laiali oma olemasolevad kangatükid ja mõtlesin,et proovin siis oma esimese tekikoti valmis teha.Lõikasin tükid välja ja õmblesin ja valmis ta saigi.Täitsa mõnus tegemine.Mulle meeldivad sellised sirged pikad õmblused.Mingi nikerdaja ma pole.Igatahes mina rahul ja laps ka.Saime kohe kergemini täna ta voodisse,oli ju vaja uue teki alla minna...Kui nüüd leiaks järgnevate päevade jooksul aega ka padjapüür valmis õmmelda.Mõtted juba keerlevad peas,et peaks uuesti Abakhani minema kangast vaatama,kuigi,kes teab,kaua see hoog mul kestab.
Ahjaa,pilt tehtud tööst siis ka:

Homme võtsin plaani minna remonti tegema ja sinna nahka mu homne päev ka läheb.
Oi,peaaegu unustasin,laps leidis koju tulles oma toast kilekoti ja vahvad hääled hakkasid sealt kostuma.Ta ei saanud seda hobust kohe ise kotist kätte aga avastamisrõõm oli suur.Tõi siis koti meile,et emme-issi aitaks.Sandra nii vahvalt ütleb:´´Abi vaja.`` Hobune meil juba sõi täna vorsti ka,Sandra nimelt küpsetas oma uues köögis talle vorsti.Issi küll ütles lapsele,et hobune ei söö vorsti aga näe meie hobu sööb.Paar pilti ka uue sõbraga.

1 kommentaar:

Gixy ütles ...

Põrgukiz:Sa ju vana tuntud superõmbleja..vähemalt minu meelest küll.Kogu aeg imetlen su tehtut,et no kuidas sa ikka oskad.
Eks kuidas kellelgi.Mis ühe meelest lihtne,see teise meelest keeruline.Näiteks see inimene,kes mulle eile vist kübaratellimuse sisse andis,rääkis,et sellel ajal kui teised koolis heegeldasid,tema kudus,sest see väga meeldis talle ja õpetaja oli ka rahul.Peaasi,et igaüks tegi midagi.Nüüd aga ei oska isegi lihtsamat suvemütsi lapsele heegeldada.Tegelikult pole selles ju midagi keerulist.Aga neid inimesi,kes seda ei oska,on oioi kui palju.Nii et me võime uhked olla oma oskuste üle! :D