teisipäev, 4. märts 2008

Pole ammu kirjutanud,osaliselt seetõttu,et lihtsalt pole viitsinud.Vabandust.
Nohust oleme nüüdseks võitu saanud ja homme ehk õnnestub lasteaeda minna.Sandral on kodus olemisest juba tüdimus peal,seda on näha.Räägib mulle ikka,et lähme Gregorit vaatama(tema sõber lasteaias).
Vahepeal sai ära käidud klassikokkutulekul.Väga vahva oli.Kuidagi mõnus õhkkond,ei ütleks,et me pole omavahel kohtunud 15aastat.Lubasime tihemini seda korraldada edaspidi.
Pühapäeval olin veidi unine,sest koju jõudsin alles öösel kell 3.KUi laupäeval käis Margus Sandraga postkontoris ja õues ja poes,siis pühapäeval läksin mina lapsega õue.Lund oli just sadanud ja lumi sobiv selleks,et lumememme teha.Tegime.Sai selline:

Pahad möödakäijad aga lõhkusid meie lumemehe juba samal õhtul osaliselt ära.Millegipärast oli vaja tal silmad ja suu peast ära kiskuda,nööbid eest korjata ning oksad käest ära võtta.Idioodikari tõesti(vabandust väljenduse pärast)! Üks käsi on ka maha kukkunu või on seegi kellegi tegu.Praegune lumi aga ei taha eriti kokku hakata,et teda parandama minna.Aga ehk veel jõuab.Igatahes on Sandral vahva oma aknast lumememme vaadata.Lisaks askeldavad rasvapallikese kallal akna taga tihased ja varblased.Neidki käib toolilt vaatamas.Linnud muidugi lendavad siis ära...
Täna käisin tsipa tööd tegemas.Sandra sai niikaua oma vanaemaga(minu ämm)olla.See talle meeldib,sest ämm mul selline tegutseja ja tegija.
Heh,naljakas on veel see,et kui tavaliselt hüüab Sandra hommikuti oma toast kõva häälega EMMMEEEEEE,siis täna tegi niisama miskit häält ja kui ukse avasin,siis istus ta potil ja ütles,et las issi tuleb,et mingu ma minema.No mul kahjuks polnud talle issit pakkuda.Aga vanaema sobis ka hästi.
Veel üks vahva asi.Mu ema saatis mulle täna hommikul ühe lingi.Tegemist on metsa üles pandud kaamerapildiga.Ema oli sealtkaudu rebast näinud ja töökaaslased metssigu.Ehk veab Teilgi.Mul õnnestus kotkast või kulli näha söömas.METSAKAAMERA
Tänaseks kõik.Sorteerin siin riideid ja korrastan oma asju.Ehk saab niiviisi taas ruumi juurde.Muide,panin osta.ee-sse oksjonile vanad lõikelehed ja käsitööalbumi aastast 1970.Ehk on kellelgi neist rohkem rõõmu kui mul. Leian kindlasti veel miskit,mis nii mõndagi käsitööhuvilist peaks rõõmustama,ent nende asjade korrastamine nõuab pisut aega.Tegelen sellega.

Kommentaare ei ole: