reede, 7. märts 2008

Reede

Täna käisin siis üle pika aja taas remonti tegemas.Mitu nurgakest sai tapeedi alla. Nüüd õhtul vaatasime Sandraga videosid,mis ma temast teinud olen.Sandra arvas,et see on beebi,et see tema küll ei ole,kuigi ma seletasin talle pikalt/laialt,et kõik lapsed on alguses pisikesed ja ei oska alguses midagi jne.Kui juba eelmise suve videod tulid,siis hakkas aru saama,et see ikka tema.Ju tundis nägupidi end ära.Vahva oli see,et kui titevideos miskit see tita ütles,siis Sandra küsis:´´Mis ta ütles.``Mina siis jälle seletasin,et vat,ega mina ka aru saanud.Igatahes peab videosid juurde tegema.Viimased pärit siis eelmisest suvest.Polegi rohkem tulnud pähe filmida.Aga vaadata on lahe,ennastki ajas naerma nii mõneski kohas ja muidugi süda sulas ja see beebiaeg tuli meelde.Kusjuures Sandra oli juba beebieas selline kelmikas ja jutukas tüdruk.Sama ka praegu.

Kommentaare ei ole: