teisipäev, 8. aprill 2008

Iga asi on millekski kasulik ja kahjulik

Eile turtsus Sandra mõned korrad ja oskasin juba karta ja oodata nohupoisse külla.Ja nad tulidki.See pole muidugi rõõmustav.Hullu miskit pole aga siiski lapse ja emme plaanidel kriipsud peal.Sandra ei saa lasteaeda ja emmel jäävad mõned asjad tegemata.No pole hullu.Täna hommikul võtsin Sandra kaasa ja sain oma esimese töö koos temaga tehtud.Alguses oli veidi igavavõitu ja ta ei osanud nagu miskit võõras kohas peale hakata,ent siis leidis huvipakkuvad mänguasjad ja tegelikult saime kenasti hakkama.Ega ma ise polekski selle peale tulnud,et laps endaga kaasa võtta.See oli mu ´´tööandja´´ettepanek.Teine ja pikem tööots jäi muidugi tegemata.Vaatan,ehk saab neljapäeval keegi Sandrale seltsi tulla ja saan siis selle ära tehtud.Plaanis oli veel sel nädalal tapeeti minna panema(endiselt ju pooleli,sest tähtsamad asjad on vahele trüginud).Sellegagi on nüüd kahtlased lood.
Ühesõnaga untsus.Nii ilm kui plaanid ja nagu sellest veel vähe oleks-meie kohvimasin ei hakanud täna hommikul enam tööle.Tuleb uus muretseda.Vana oli hea ja ustav kaaslane meil mitmeid aastaid.Mäletan,et otsisime aastaid tagasi kollast kohvimasinat ja no kui sa täpselt tead,mida sul vaja,ega siis ju pole.Lõpuks leidsin selle Hobby Halli poest.Firmaks Rowenta ja igavesti uhke ja mitte just kõige odavam asi oli.Aga noh,eks ta ole vatti ka saanud.Mees võttis tööle masina kaasa,lubas laiali lammutada.Ma muidugi ei usu,et temast enam asja saab. Vat nii.
Natuke vanemat juttu ka.Reedel käisime Jaana perel külas.Mul kästi fotokas kaasa võtta ja seda kasutada.Paar pilti sai klõpsatud aga ütlen ausalt,et vähe,isegi üks kaksikutest ei jäänud pildile.Sellel ajal kui ma fotokaga ringi jalutasin,polnud teda parasjagu meie juures(magas vist kuskil teises toas või õues).
Küll aga sai nendega koos arstil käidud,sest Jaana pere auto oli üles öelnud ja Tarmo oli mu isa autoga linna sõitnud,seega olin mina ainuke ratastega inimene tol momendil.Suuremad lapsed jäid nii kauaks koju.Mario ja Mari-Ly läksid ilusasti magama aga Sandra arvas paremaks seni vanaisaga juttu rääkida ja mängida.Igatahes oli ta pärast nii väsinud,et autos jäi ta enam-vähem kohe magama.Ok,mis ma ikka lobisen,mõnd pildid siis kh.


Käsitööd pole ma üldse jõudnud puutuda viimastel päevadel.Aga tahaks.

1 kommentaar:

Gixy ütles ...

Meil ka täna vihmane ja hall.
Muide,ma vaatasin sama asja.Siis aga avastasin,et Sandra seisab kavalalt- jalad kõveras :) Kui pilti suuremalt vaatad,siis on näha.Nad ikka enam-vähem ühepikkused.
Sandra on Mariost sutsu üle kuu vanem jh.