pühapäev, 27. aprill 2008

Suvilas

Eile hommikul viisin elukaaslase ja ämma Piritale laeva peale,millega nad Aegna saarele sõitsid. Me Sandraga ei hakanud minema,siis kui soojem,läheme kindlasti. Läksime hoopis oma suvilasse Kiisal. Ka mu isa ja Mario tulid sinna. Mario oli kuidagi vaikne ja teistmoodi.Mu isagi ütles seda. Poisil oli nina tatine ja ehk seetõttu olemine kehvapoolne.Igatahes mängisid lapsed liivakastis ja sõidutasid nukuvankrit ja autot ning mängisid palli. Vahepeal tegin süüa,siis sõime kõik koos. Lapsed väsisid ja mängujõud rauges. Üsna pea peale Mario äraminekut panime ka meie asjad kokku ja istusime autosse.Ma ei saanudki suurt midagi eile maal korda saata.Maja oleks vaja koristada ja aias ja metsa all tegemist veel küllaga. Tänaseks plaanisime mõnusat õuesolekut maja läheduses.Ent nagu ma juba eile millegipärast oskasin oodata ja karta,oli meil täna hommikul nohu platsis. Hakkasin siis hoopis kodu koristama.Pole ju ammu kodus olnud ja tolmurulle oli kõikjal.Sandra aitas ka koristada ja nüüd on kodu jälle mõnus ja puhas. Pärastpoole läheme õue ka, issile laevale vastu. Homme vist isa juurde minek.
Tegelikult peaksin õmblusmasina taha istuma aga jaksu ja tahtmist ei ole.Kolmapäevaks neiukese kokariided vaja valmis teha.Loodan,et ta saab sellest ikka osa võtta,st et see nohu hulluks ei lähe.Teisipäeval ja neljapäeval oleks vaja Sandral lasteaias olla,sest siis mul rahateenimisvõimalus ja reedel pühin üheks päevaks Eestimaa tolmu jalgadelt ja lähen tuulutan end Helsingis.Loodan,et mu plaane sassi ei lööda.

Kommentaare ei ole: