kolmapäev, 16. aprill 2008

Lahe

Saingi uue kogemuse võrra rikkamaks. Läksin siis täna päeval sõbra juurde ja haakisin prahti täis laotud järelkäru oma autole taha. Esimese korraga ajasin auto nii täpselt ja otse käru konksu juurde(kobad ei loe nagu öeldakse). Mehed peale ja sõit prügi mahalaadimisplatsile võis alata. Käisime Paljassaares.Kõik tänavanurgad ja teised autod jäid terveks,polnudki see järelkäruga sõitmine nii hull kui ma arvasin.Autol oli muidugi raske,seda oli tunda.No mis sa teed kui miskised hullud sulle 740kg taha ühendavad,eks. Autorong oli pikk,nii umbes kahe minu auto pikkune,meetrites küll öelda ei oska.
Prügi vastuvõtuplats oli täitsa ok mu meelest,mulle jättis küll hea mulje. Ma ootasin ikka tohutut kajakate parve ja haisu jne. Aga kuna see ju ehitusjäätmete jms plats,siis kust see hais ikka peaks tulema ja ega lindudelgi pole seal miskit eriti teha. Mõned pildid ka.


Prügimäel harjutasin veidi ka käruga tagurdamist, kuigi oleks saanud ka vabalt ümber keerata ja nina ees teedpidi tagasi sõita.Noh,lihtsat tekkis huvi,et kuidas see siis ikka käib.Harjumatu on see,et käru juhtimiseks tuleb autole vastupidises suunas rooli keerata,st auto läheb ühes suunas,käru teises.Kui ruumi laialt käes ja aega,siis hea nikerdada,ent kui kuhugi kitsasse kohta oleks vaja tagurdada,siis tõstaksin käed ja annaksin alla. Oma mehele ütlesingi hommikul kui ta mu autole käru taha ühendas,et kui miskit on,jään keset teed seisma,panen ohutuled peale ja ütlen,et mina ei tea midagi ja karjun appi.Õnneks seda vaja ei olnud.Võin endale kiituseks öelda-tubli olen!
Transpordireis tehtud,läksin lasteaeda.Lapsed hakkasid just õue minema. Sandra tahtis ka minna.Lubasin ja läksin lastega koos õue peale.Kuna mul oli fotokas kaasas,klõpsisin mõned pildid teha.

Sandra ei tahtnud täna lasteaiast kuidagi koju tulla.Mitu korda palusin,et hakkame minema,et emmel külm a no teda see ei huvitanud. Lõpuks sain ta kisades autosse kui olime u tund aega õues olnud.Mul oli tõesti külm. Istusin terve õhtu kampsunis ja fliistekis diivani peal,külm oli nii naha vahele pugenud. Nüüd tegin pisut ajutööd ja jõin sooja kohvi ja nüüd istun juba T-särgis.
Lasteaias on järgmine nädal teemaks võlurid ja lubasin lastele oksi tuua võlukepikeste tarvis.Lisaks sellele pean ülejärgmise nädala tarvis välja nuputama lapsele miskise pagaririietuse. Mis muud kui vaja varud üle vaadata ja pisut netti piiluda,ehk tekib ideid.Kel on mõni hea idee,siis teretulnud seda minuga jagama.
Ahjaa,õhtul tuli Sandra,pani minu mütsi endale pähe ja käskis pilti teha.Poseerides tegi nii:

1 kommentaar:

Gixy ütles ...

jaaa,olengi endaga väga rahul.