reede, 11. aprill 2008

Millal soojaks läheb?

Eile tuli minu vanaema meile niikauaks kui mina ära olin.Sandral rõõmu kui palju.Enne äraminekut andsin lapsele kätte kassaaparaadi,mis mul kapi otsas seda õiget päeva ootas.Eile tundus sobiv päev olevat,sest Sandra hakkas kohe vanavanaemale rääkima,et hakkame poodi mängima.Ja nagu ma pärast kuulsin ja isegi veel õhtupoole nägin,oli aparaat pidevas kasutuses.Lisaks mängimisele õppis Sandra ka natuke numbreid.Number 2 tunneb kenasti.Näitas mulle seda numbrit ühel päeval ja ütles,et tema nii vana.Vahva.
Tänasesse päevaplaani kuulus jalutuskäik postkontorisse.Ent hommikul me plaanid muutusid pisut.Tuli ikka autole hääled sisse panna.Kõigepealt vurasime postkontorisse,kus Sandra andis tädile ühe paki ja mina teise.Siis apteeki,sest tuttav vajas termomeeter-lutti ja olin vabatahtlikult nõus selle talle ostma.Seejärel võtsime suuna Kakumäe poole.Käisime ühe toreda naisterahva juures,kellelt me Sandrale ratta ostsime.Oli teine vaid toas kasutusel olnud,seega nagu uus.Mul nii hea meel.Juhuslikult nägin kuulutust ja kohe kirjutasin ja helistasin ja olin esimene.Tõime ratta koju.Sandra ei oska sellega esialgu midagi teha aga käis nagu kass ümber palava pudru ja ikka istus ja proovis.Ei saanud teda kohe magamagi.Lõpuks tegin natuke karmimat häält ja käskisin voodis olla ja nii see uni tuli.Kui ärkab,eks siis saab jälle ratta selga istuma ja katsetama.

Veel üks vahva seik.Eile ütles mulle mu vanaema,et mingi pisike lind käis kogu aeg akna taga vaatamas.Ma ei pööranud sellele erilist tähelepanu,sest nad aeg-ajalt ikka käivad,kuna talvel söötsime neid.Täna nägin aga ise.Pisike armas sinitihane tuli ja seisis otse aknaservale ja vaatas läbi klaasi meile tuppa.Siis lendas majaseinale ja vaatas akna küljelt meile tuppa.Lendas ära ja mõne aja pärast jälle uuesti niiviisi,nokk peaaegu vastu klaasi ja kael pikal.Siis tuli mulle vanaema eilne jutt meelde.Ju see sama linnuke käis eilegi niiviisi vaatamas.Panin siis majakesse seemneid ja riputasin viimase rasvapalli põõsa külge akna taga.Külm ju veel tegelikult ja putukaid pole.Õhk on täitsa jahe.Millal läheb soojaks? Tahaks juba maale.
Ja kuna õues on ikka külm,siis vaevavad paljusid kõiksugu külmetushaigused jms ebameeldiv.Täna tunnen isegi,et pea paks otsas ja kuskil sees sügaval miski nohu istumas.Peaks miskise alkoholiturgutuse äkki õhtul tegema.Ikkagi reede ju.Vahel võib :D

3 kommentaari:

Jaana ütles ...

ma mõtlesin, et tahtsid päris jalgratast osta. aga väga kena näeb välja.

Gixy ütles ...

daaaa...see ongi päris jalgratas.Suuremat pole mõtet osta,sest oleme proovinud ja ta kukkus abiratastega rattaga kohe ümber.Las õpib sellega,eks siis järgmine aasta.Ta ei saa praegu sellegagi hakkama,kogemusi pole ju.

Gixy ütles ...

Nujh,mis teha kui eelmine aasta sellist ei ostnud,ei pidanud vajalikuks veel.Meil olid muud asjad rallimiseks.
Aga ta ongi ju pisi,üle kahe aasta alles.Ise muidugi väidab,et ta on suur.:D