neljapäev, 17. aprill 2008

Kes otsib,see leiab

Täna võtsin plaani,et lähen ostan lapse kokariiete tarvis miskit.Hommikul kohe peale 9t maandusin Abakhanis.Sealt ostsin põlle jaoks sellise kanga:

Lisaks paelad ja muu tarvilik.Nüüd vaja sellest miskine põll kokku vuristada.Tahtsin seda päeval teha,ent hakkasin hoopis oma kodu koristama,nüüd kohe mõnus kodus olla.
Põlleriie ostetud,mõtlesin,et lähen korra läbi ka Humanast ja vaatan,kas seal oleks midagi sobilikku,millest pisikesele kokale riided teha.Ja oligi.Natuke suured,ent ehk saab kohendada.
Minu meelest täitsa vahva komplekt.Tegelikult nägin ma kõigepealt pluusi ja selle võtsin kohe näppu.Siis jalutasin ringi ja pidin juba ära minema,kui pükste rivis hakkasid silma ühed valged püksid.Ja ennäe imet,samast komplektist pärit.Hmm,minu arust võiks neid ju siis ikka komplektina müüa,eks.Seda enam,et suurus ja kõik sama,näha et komplekt eraldi asjadena müüki pandud.
Lapsele ostsin uue?(välja näeb kui uus)kaltsuvaiba tema kööginurka.Kui õhtul koju tuleb,siis lasen tal selle ise sinna panna.
Ja nüüd koristasin nagu ma juba eelpool kirjutasin.Vaatan,kas hakkan põlle kallal ka pusima või jätan mõne teise päeva peale.Varsti vaja natuke ettevalmistusi õhtusöögiks teha ja siis lasteaeda minna.
Prr,õues on jälle(ikka?)külm,auto kraadiklaas näitas vaid 4kraadi millegagi.Homme tahaks maale minna,tea,kas peab talveriided selga panema :P
Ühel õhtul ehitas laps issiga maja,millest siis Sandra hakkas edasi arendama miskit torni.Kuidagi vildakaks kiskus aga laps oli rahul.Palus pilti teha.

4 kommentaari:

Jaana ütles ...

Muide kui humanas käid, siis kui näed Mariole ilusaid T-särke ja neid kolmveerand säärega pükse (suveks ja ka lasteaeda), võiks mulle osta. Ja pliksidele mingeid riideid ( ei meeldi mulle sipud, tahaks hakata pükse ja kleidikesi selga panna).

Jaana ütles ...

Ahsoo ja tahtsin küsida, kas sul on ikka veel võrekas üleliigne? Kuna mul selg haige, siis reisivoodisse ma ei saa küll last pnna, tapan selja päris ära...

Gixy ütles ...

Eks ma ikka satun vahel jh,tean siis silmad lahti hoida.Aga mis summa ulatuses kui ma nüüd äkki rohkem leidma peaks.Ja tüdrukutele mis suurusest alates?
Enda võreka ma müüsin maha ja see mis maal,see läheb nüüd kevadel ja suvel kasutusse kui Margus teda sutsu disainib,st mingi külje ära võtab.Et põhimõtteliselt mul praegu ühtegi üle küll kahjuks ei ole.

Anonüümne ütles ...

ok, siis tean võreka kohta. riided alates 62. kribule võib 1 kleidi või ilusad püksikesed ka 56 osta, siis sab kohe selga panna. kuna riideid kulub meil palju, siis summa plegi oluline, peaasi et riideid saab, sest poes ju kõik kallim.

J.