neljapäev, 26. juuni 2008

Jaanireis Aegnale

Eile hommikul saabusime kohutavates lainetes Tallinnasse tagasi.Minu perel polnud viga midagi,ent paljusid vaevas nn.merehaigus.Igatahes olime Sandraga(eks ka meespool,ent ta pidi veel tööle minema)väga väsinud ja magasime päeval kohe mitu tundi.Mul oli saarel palju tegemist,isegi heegeldada polnud aega.Võtsin kaasa materjali mitme mütsi jaoks,ent valmis sain vaid ühe(häbi mulle!).
Müts kannab numbrit 26 ja nime ´´Muhu´´.On tehtud tellimuse peale,loodan,et sobib.Teine tellimustöö veel pooleli.Sai teda harutatud juba mitmendat korda...
Reisist siis ka. Mulle meeldis ja laps oli väga rahul.Hommikul vara õue,õhtul hilja tuppa.Tavaliselt polnud aega päevaundki magada(vist ainult 1 päeval).Ka vihm ei olnud suureks takistuseks.Hea oli see,et sadas tegelikult üsna lühikest aega järjest ja siis läks jälle ilm normaalseks ja sai õues olla.Vahepeal ilmutasid end meile 2 vikerkaart:
Kahju,et selline külmavõitu ainult oli(u 15-19kraadi).Randa päevitama ei saanudki.Tegime niisama jalutuskäike randa,metsa,sadamasse laevale vastu.
Sellel pildil on taustaks paistmas Aegna saare kõrval asuv väikesaar ´Kräsuli´.
Mets oli fantastiline,kas pole:
Jalutasime ka suurte kivide juures:
Laps käis teistega ühel päeval veel jalutamas(ilma issi-emmeta) ja oli väga vapralt vastu pidanud ja ääretult kenasti ennast üleval pidanud.Noh,eks teistega ole ju huvitavam.Pärast rääkis mulle,et käis mere ääres.
Ühel õhtul tuli päästerühm meie õue peale harjutama.

Lastel(ka täiskasvanutel) oli tore ja sai kätt harjutada.

Jaanipäev möödus nagu ikka tule ja grillimise ja jutu saatel.Üks rõõmus kriimu jaaniline,kel oli kogu aeg suu kõrvuni peas:
Sai ju poole ööni laste ja koerte seltsis ringi joosta ja tantsida ja mängida.Eks näis,kuidas suvi kujuneb.Peaks vast korra ikka veel saarele minema.

Jaana ütles ...

tudub, et ka teil oli vaffa ja põnev!

welcome back!

PS! tulge vahel külla kui aega saate... ja kui ilmad vöga ilusad on, siis võime ka teid ja teie maja külastada, kui vastu võtate.