neljapäev, 5. juuni 2008

Lapse kunst

Eile sain lasteaiast kätte lapse kunstikausta.Päris ilusad pildid ja areng võrreldes sügisega on silmnähtav.Laps oskab nüüd täitsa kenasti päikest joonistada-on ümmarguse moodi ja kiired küljes.Kui enne olid joonistused ikka sota-pota üle ääre ja pool laua peale,siis nüüd ikka juba kujund keset paberit ja paberi servad puhtad.Mõned näited:




Täna käisin ka arenguvestlusel Sandra lasteaias.Sandra sai kiitvaid sõnu-pidi olema rõõmsameelne,asjalik ja tubli,heasüdamlik ja hästi arenenud tüdruk,kes paneb end ise tublilt riide,mängib kenasti koos teistega ja räägib ääretult ilmekate väljenditega.Kiideti mind ja kiita sai ka issi(et nii kannatlikult vahel istub ja ootab kuni Sandra saab oma mängud mängitud ja on nõus koju tulema).Kasvatajad arvasid,et me vist liigume palju ringi ja küsisid,et kus me käime,mis me teeme,et laps nii erinev teistest on(no kas just kõigist).Rääkisin siis,et ega me nii väga kuskil käi,et maal ja vanaisa ja vanaemade juures.Küsiti ka me õhtuse magamajäämise kohta.Rääkisin siis,et paneme pidžaama selga ja üldjuhul Sandra ise läheb ja ise jääb magama oma toas.Enne vaatab ja loeb kõva häälega raamatuid(mis siis,et ta lugeda ei oska,aa leiutab) ja räägib oma loomadega.Vahel muidugi tuleb talle meelde ka tuletada,et magama tuli minna aga üldiselt meil sellist asja küll pole,et peaks kätt hoidma või jutte lugema või pead silitama.Öeldi,et mõne rühmakaaslasega käib ikka eriline trall kodus,et nad on igaühe käest küsinud seda õhtust magamaminekut.Jutt sai meil kiirelt läbi,öeldi,et hea lapse kohta polegi nagu midagi erilist rääkida.Olid rõõmsad,et Sandra selline tore tüdruk on.Ja ütlesid,et võin väga uhke oma lapse üle olla.Küsisid ka minu arvamust lasteaia ja nende kui lapse õpetajate kohta.Mul ainult kiitvad sõnad ja rääkisin,mis mulle meeldib.Meeldib,et lastele on tehtud teatud reeglid rühmas ja teadetetahvlid jm on kaunistatud joonistustega jne.Ühesõnaga olen Kärdi ja Siiriga väga rahul ja ütlesin neilegi,et jätkaku samas vaimus.Oli tore kiita saada,sest tegelikult sai ju terve me pere kiita.Ma pidin ka väga aktiivne lapsevanem olema ja olen rühmas palju viibinud,seega mulle nende elu tuttavam kui mõnele muule lapsevanemale.Ja lastele olen ma tuttavam kui mõni teine,minuga jooksevad paljud juttu ajama,sest ma olen nendega mitmeid kordi rühmas mänginud.
Hommikul käisime kiirelt mu teisele vanaemale õnne soovimas.Aega oli meil kahjuks ainult 2h,siis kimasime edasi,sest mul oli vaja teine vanaema peale võtta ja siis vanaema ja Sandra koju tuua ja ise lasteaeda rutata.Nüüd olen saanud mõned tunnid kodus toimetada ja hakkangi uuesti riidesse panema,et ühistu üldkoosolekule minna.Homme teen hommikul sutsu koristamist,siis poodi ja sõit Kiisale pikemaks ajaks...suve nautima.

Kommentaare ei ole: