reede, 20. juuni 2008

Kõik pakin kokku

Eile olime terve päeva maal mu isa juures. Lapsed said mängida kohe mõnuga ja aeg möödus liiga kiirelt.Ei saanudki aru,et nii mitu tundi olime õues olnud.Mina sain vahepeal sutsu heegeldada ka,mille üle on mul väga hea meel.Õhtul avastasin,et näe,päikegi on peale hakanud.Need osad,mis riiete alt välja paistavad on täitsa pruunid,riiete alune aga valge.Nigu lapiline elukas...
Tagasiteel kella 18 paiku jäi Sandra loomulikult autos magama ja kui maja ees ta üles ajasin,siis oli mul pahur ja nutune Sandra.Telekast tulnud multifilm aga köitis tähelepanu ja see ununes õnneks peagi.Õhtul pakkisin juba nipet-näpet ja täna jälle pakin.Pean ju vaatama ja mõtlema ja valima,mis riided kaasa võtta.Lubab ju siin igasugu asju(tuult,tormi,vihma).Aga mina tahaks sooja ja päikest!
Käisin täna veel tuttavaga turul tomatit,kurki,kartulit ja liha ostmas ning poest saia-leiba kokku ahnitsemas.Mul oleks nüüd kaameleid ka vaja. Õhtuks tellisin suure takso,kuhu kogu see mustlaslaager ära mahuks.Kokku on meid siis 4 täiskasvanut,3 last,koerakutsikas(2,5kuune labradoripreili) ja hunnik kotte.Loodame,et kõik laabub ja pussnuge ei hakka taevast alla siiski tulema.Hoidke pöialt!

Kommentaare ei ole: