teisipäev, 27. november 2007

Käpikud

Niih,minu valged pehmed käpikud:

Alguses oli mõte teha need kingikotti,ent pole ammu käpikuid kudunud ja kuna ma kudusin nii nagu tegelikult ei tohiks kududa,st eraldi(üks valmis ja siis alustasin teist),siis tulid nad tsipakene erineva suurusega.Üks oleks nagu tugevamalt kootud ja hoiab rohkem ümber käe.Vahe minimaalne,ent kinkida tahaks ikka korralikumat asja.Seega,jätan nad vast endale.Saabki nii poolkogemata endale ka vahel midagi.
Nüüd olen targem ja koon järgmisi juba õigesti,st kahte korraga.Selleks sai lausa lisavardad ostetud.Võite natuke piiluda:
Täna rohkem juttu ei tule,sest tahan kodus nii mõndagi veel ära teha,enne kui jälle õue pean minema.Kui koju tagasi tuldud ja perel kõht täis söödetud,siis saan jälle vardaid klõbistada.Siiski,siiski,on mul juba praegu tunne,et jään omadega enne jõule jänni.Tahaks nii mõnelegi midagi ise teha aga pole mul ei mootoriga vardaid ega ka ülipikki päevi ja jaksu kõikide ideede teostamiseks.Hmm,no võiks ju olla.

1 kommentaar:

Gixy ütles ...

Ega ma pingutagi.Aga tahaks ikka lähedastele miskit pisikest pihku pista.Ja tore oleks ju kui see oleks mu enda valmistatud.:D