teisipäev, 27. november 2007

Molbert


Sain endale täna õhtul SUUUURE molberti,pean hakkama nüüd VÄIKESEKS kunstnikuks.
Ah,et kust ma sain? Minu elukaaslane tegi.Aint tsipa suur sai.Mis teha kui internetis on molberti tegemise joonise juures sellised mõõdud.Tegelt isegi suuremad,mees juba kahandas neid veidi.Aga nüüd pean siis minema kuskilt nn soome pappi hankima ja kunagi oma molberti ka sisse õnnistama.Tea,kas minus on ikka nii palju tahtmist ja oskusi.Tunnen end taaskord pisikese inimesena selle suure molberti kõrval.

6 kommentaari:

Gixy ütles ...

Kusjuures minule tehtud molbert käib kenasti kokku ja saan ta kardina taha peitu panna:D
Vat nende maalide tulemisega on asi kahtlane.Täna näiteks käisin otsimas materjali,kus peal oma kätt proovida.Mnjah,suutsin leida soome papi tahvli,mis oli mõõtudes 1220X2440cm,seega ilge lahmakas.No ma oleks taht tükke nii u 50X70cm.Otsingud jätkuvad,eks pean ehk kuskil laskma lõigata parajaid tükikesi.
Aga Margus on mul tubli.Asjad,mida ta teha oskab-oi neid on palju ,ühest äärmusest teise.Taipu tal on,käed ka lahtised jh.

Gixy ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Gixy ütles ...

Ups,topelt sai,kustutasin.

tiina ütles ...

ei ole kusjuures suur. Minu arvamus on vähemalt olnud, et pigem suurem kiu väiksem. Mul koolis olid ka nii suured ja käisid kokku ka.

Anonüümne ütles ...

ma ei tahaks küll kogu rõõmu rikkuda, aga molberti ehitamine pole teabmis osavus... 4 pulka... lihtsalt pidin ära mainima.

Anonüümne ütles ...

ehk oskate öelda kustkohast leiab ehitamise õpetust vms?