reede, 23. november 2007

Toimekas päev

Magasime täna lausa kella 9ni(nagu eilegi).Ärkasin selle peale,et Sandra tuli mu voodi kõrvale.Kiirelt hommikusöök ja siis riide ning õue.Viisin lapse lasteaeda ja olin isegi natuke aega seal ning vaatasin nende toimetusi.Neil oli käimas parasjagu hommikuring ja nii vahva oli vaadata,kuidas nad oma põski ja kõhtu katsusid ja neile pai tegid jms.Kui hommikuring läbi sai,siis Sandra lehvitas mulle.See oli märguanne,et emme,mine ometi juba ära.No läksingi.Käisin poes süüa ostmas.Siis tagasi koju.Koristasin toad,tegin põrandad puhtaks,pesin pesu,panin pesu kuivama,lobisesin Messengeris mõne tuttavaga,pakkisin kingituse,otsisin kaardi sisse luuletust,nokitsesin ühe kootud kampsuni kalla,tegin söögiks ettevalmistusi.Nii oligi päev õhtusse jõudnud.Nüüd ootan,kuni tuleb mu õde.Siis läheme koos Sandrale lasteaeda järele.See teeb talle kindlasti rõõmu,et tädi talle järele tuli.Siis koju,sööme ja mängime.Mina tahan natuke näputööd ka teha.Eile valmis teine labakinnas,vaja veel pöidlad kududa.Siis saan hakata järgmisi labakuid tegema...mõeldes jõuludele.Kingikott vajab ju täiendamist.Vat selline päev siis.

Kommentaare ei ole: