neljapäev, 15. november 2007

Tekike

Kõigepealt ehin end veidi võõraste sulgedega.Lasteaias juba teada,et ma käsitööga tegelen.No eks kasvatajad(uuemal ajal kutsutakse neid õpetajateks) on näinud,et Sandral emme käsitööna valminud esemed seljas,käes,peas.Minu käest küsiti,et kas ma oleksin nõus ühele valminud seinatekile aasad riputamiseks külge ajama.No loomulikult olin ma nõus.Täna tegin selle ära ja võtan õhtul lasteaeda kaasa.Siis meil jõuluteemaline koosolek ja oleks sobilik see üle anda.Onju vahva-igal lapsel oma kujundipildiga tasku,kuhu siis päkapikk vist nänni hakkab panema ja eks seda saab ka õpetamise abivahendina kasutada.

Nüüd omad suled.Nagu ma siin juba eelnevalt teada andsin,hakkasin lapsele kindaid kuduma.Hmm...no lapse kinnastest on asi kaugel.Nägin juba alguses,et tulevad suuremad aga üles ei raatsinud harutada.Hiljem lõng venis veelgi.Lõpptulemus-mulle parajad.Mmmm..kui pehmed ja armsad nad on.Mul ikka kavas lapsele ka sellised teha.Nüüd mõtlen,et kas need suuremad(teine paariline vaja veel teha)jätta endale või rändavad kingikotti.Ilusad,tahaks kinkida,samas nagu ei raatsi ka.Pisike kehva pildike piilumiseks:
Mul on täiega jõulutunne.Täna ostsin juba küünlaid-mõnusaid ja lõhnavaid ning mandariine.Köögis ilutsevad kuuseoksad:
Poes imetlesin jõuluasju.Kui muidu mulle ikka tundus,et oktoobris ja novembris nende asjade letile paiskamine on imelik,siis nüüd jalutan rahulikult ja vaatan neid mõnuga,kusjuures ostnud pole mitte midagi.Lihtsalt kuidagi soojaks teeb hinge.Lumi ju ka maas ja seetõttu vist ongi tunne,et tegelikult on novembri asemel hoopis detsember.Aga näe ei ole.Avastasin mõned päevad tagasi,et mu enda sünnipäev on ootamatult lähedal.Loetud päevad vaid.Ostsin täna mõned asjad ja tegin väheke ettevalmistusi mõttetöö näol.
Muide,ostsin täna kahele etendusele teatripiletid.Olen selline,et kasvõi korra aastas tahaks teatris ikka mingit head komöödiat vaatamas käia.Vat eelmine aasta vist jäi vahele,siis keerles kogu elu ainult lapse ümber.Nüüd detsembris lähen lapsega esmakordselt nukuteatrisse.Jaanuaris aga elukaaslasega(no ma loodan vähemalt,sest panen piletid talle sünnipäevakingi sisse,seega tema otsustada,kellega läheb)Baskini teatrisse jaanuaris esietenduvat tükki vaatama.Ohh,juba ootan.
Nüüd aga veel koduseid toimetusi ja siis sammud lasteaeda koosolekule.

1 kommentaar:

Jaana ütles ...

Ei saa aru mina, kus seda lund ja talve antakse. Mul küll igal õhtul küünlad põlevad, aga vaadates õue, siis on jõulutundest asi kaugel. Meil siin kribe lund maas, muidugi pole vähemalt porine.