laupäev, 23. veebruar 2008

2 sammukest ja kevad

Täna hommikul võtsime suuna suvilasse.Õhus on kevadet ja mõtlesin oma valdused üle vaadata.Märg ja sopane,ent täitsa kevadine.Linnud siristasid ja lendlesid rõõmsalt ringi,esimene kärbeski maandus mu kohvitassi serval.Lumikellukesed ja märtsikellukesed on oma ninad mulla seest välja pistnud,esimesed neist juba pungades.Isegi rabarberid nng pojengid upitavad end päikese poole.Hmm,imelik,tegelikult ju alles veebruar ja kes teab,millised ilmad meil tulemas on.Tegelikult võiks juba kevad tulla.Mul tekkis terrassi peal istudes täitsa selline mõte,et kütaks maja soojaks,mõnuleks päikese käes ja oleks niisama rahus ja vaikuses ning pärast teeks sauna ka veel.Minu oma saun-ootan juba,millal sinna mõnulema saan.Vanaema suvel ikka imestas,et kuidas ma seal saunas nii kaua alati olen.No mulle meeldib mitu korda laval käia ja siis vahepeal istuda ja juttu rääkida(kui on kellega rääkida)ning niisama mõtteid mõlgutada.Saun on pigem ikka lõdvestav ja mõnulemise koht,pesemine käib lihtsalt asja juurde.
Suvilas sai natuke niisama ringi vaadatud ja laps sai ringi joosta ja toimetada.Pärast korjasime ja riisusime maja eest ja metsa alt maha pudenenud puuoksad kokku ja viisime lõkkeplatsile.
Paari tunni pärast jõudsime tagasi linna.Käisin poes ja ostsin koju süüa.Tulin kodust läbi ja viisin kotid tuppa.Minu vanaema ja Sandra ootasid autos.Siis sõitsime Narvakale.Kõigepealt sõime kõhud täis ja siis hakkasin mina taas tapeedipanekuga tegelema.Sandra sebis ringi ja mängis ja oli niisama asjalik.Pärastpoole tuli Margus ka sinna.Ta oli meil silikoonija täna,täitis kõik laeliistude vahed silikooniga.Tänase mõne tunniga sain päris palju tehtud.Kusjuures ei nikasta ma end ära midagi.Lihtsalt asja teeb keeruliseks see kõikide asjade viltu olemine(sein,lagi).Lõikumine ja sättimine võtab palju aega.Kui keegi oleks abiks,siis läheks muidugi libedamalt a no eks saan ise ka hakkama.
Nüüd oleme tagasi kodus ja tunnen,et olen väsinud.Margus samuti,sest ta käis hommikupoole tööl,siis sõbral abis korteris prahti kokku korjamas(tal suurem remont käsil tema jaoks uues korteris) ja autosse tassimas ja prügimäele viimas ning lõpuks lae all ronimine.
Homme magame niikaua kui laps laseb(tavaliselt ei lase) ja oleme niisama kodused.Peale lõunaund sätime end ämma juurde.Ta olla lubanud püha õhtu söömaaja korraldada.Nüüd sähvatas miks-no Eesti Vabariigi 90.aastapäev ju homme.Et siis selline nädalavahetus.

Kommentaare ei ole: