teisipäev, 12. veebruar 2008

Vesi on hää

Hommikul oli lapse nina jälle tatine.Lasteaeda minek taaskord läbi kriipsutatud.Kuna ma olin aga endale ju ujumise uuesti plaani võtnud,siis panime ikkagi riidesse,võtsime kaasa mõned asjad ja viisin lapse oma vanaema juurde.Ta ise ka väga tahtis minna.Vanaema ju alati mängib temaga,muidugi ta tahab sinna minna.Ise sain siis paar tundi ujumas käia.Ujusin jälle 24 otsa ja siis istusin aurusaunas.Kahjuks oli saun täna liialt kuum ja auru tulemine miski eriti pika režiimi peale pandud.Ei saanudki seal kaua olla,kuigi oleks tahtnud.Pisut solaariumipäikest ja pesema ning siis tavasauna.Kui spordikeskusest välja tulin,siis tundsin,et no nii mõnus olemine,et kohe...jalalabad saabaste sees tundusid ka väiksemad,kuidagi palju ruumi oli saabastes(nii imelik kui see ka pole,igatahes tabasin end seda tundmast).Sõitsin uuesti vanaema juurde.Neil oli seal parasjagu pooleli poe mängimine.Laps juba nii suur,et näe,leiutab juba nö päris mänge.Ma pole seda veel enne näinud.Võttis koos vanaemaga mängult ühest kohast igasugu asju(piim,küpsis,liha,kartul jne-ise kõva häälega rääkis),siis võttis pisikese korvi,kus sees olid tal päris mandariinid ja kreemid jms ning läks esikus teise nurka,kus pidi siis kassa olema.Võttis asjakese kätte,vajutas vastu seina ja ütles PIIKS.Jube vahva.Vahepeal tõi mulle kreemi mängult nuusutada.Kui hakkasin koju minekust rääkima,siis sellest ei tahetud alguses miskit kuulda.Lõpuks saime kõik riidesse ja autosse.Käisime poes ja siis panime vanaema trammi peale,ise aga tulime koju.Sandra mängis veel veidi ,sõime ja kella 15 paiku jäime lõunaunne.Mina ka kusjuures jälle,ma ei tea,mis minuga lahti on-kevadväsimus või muu kiiks.Nüüd aga õhtusööki välja nuputama ja teostama.

2 kommentaari:

Gixy ütles ...

Just,just.Meil oli ka just nii,et ühes seinas pood ja teises kassa.Vahva.

Anonüümne ütles ...

Ma magax ka, kui saax magada, agakuna ei saa, siis parem toidax tittesid :P

tulime tagasi ja ma jäin magama, mõtlesin, et maja pole küll enam endise koha peal, sest jäin sügavalt maga kuskil 45. minutiks, aga õnneks oli maja paigas ja poldudki lollusi tehtud.... uskumatu!