kolmapäev, 6. veebruar 2008

Ata-ata

Oeh,otsaga kodus tagasi.Hommikul vaidlesin Sandraga teemal,et oma asjad peaks ikka ise kokku korjama ja riide oleks vaja ka panna,et õue saaks minna.Pika jutu peale,saime mõlemad tehtud.
Kõigepealt käisime Selveris.Infoletist ostsin oma võidetud Piletilevi kinkekaartide eest 3 teatripiletit Vana Baskini teatri etendusele ``Ometi kord``,mis etendub 25.veebruaril Draamateatris.Võtame sõbra ka kaasa.Ta oli kurtnud Margusele,et tal pole kellegagi minna(naine venelane),et rääkigu me talle kui kavatseme jälle minna.
Siis käisin Melasi Autos sinist suksut näitamas.Teeb sellist vilistavat häält ja arvati,et äkki generaator.Igatahes reedel viin selle auto siis tarkade meeste juurde.
Seejärel tegime vahepeatuse Tondi Selveris,et käia ära sealses wc-s.Laps küll väitis,et tal pole vaja minna,ent kui mina olin oma häda ära teinud,arvas,et tahab ikka küll.Mähkmeid ju meil pole,siis pean vahepeal kuskil tualetti külastama,kasvõi no nii igaks juhuks.
Vaatasin kella,oioi,hakkasime juuksurisse hiljaks jääma.Ruttu autosse tagasi ja suund kesklinna poole.Tulin mööda Tondi tänavat ja mõtlesin Linnu teele keerata.Millegipärast ei teinud seda ja sõitsin edasi.Keerasin enne Tondi ülesõitu vasakule Kotka tänavale.Garaazide vahelt ilmus välja politseinik ning peatas mu kinni.Küsis,et mis oli valesti.Mõtlesin,et suunda nagu näitasin,autod lasin ka kenasti läbi...hmm,ei tea.Seal olla päevasel ajal vasakpööre keelatud.Hmm,ei mina seda tea(nojh,nüüd tean) ja ausalt öeldes märki ka ei pannud tähele(a pidavat olema).Vastu tuli palju autosid ja ees oli ka pikk rida,jälgisin neid ja mõtlesin,et saan sealtkaudu kiiresti juuksurisse.Tagantjärgi hea mõelda,et oleks pidand ikka oma esimest mõtet usaldama(nii ju öeldakse) ja enne Linnu teele keerama.Küsisin politseiniku käest(oli muide kena ja kelmikas noormees),et mis nüüd saab.Ta muigas ja ütles naeratades,et vangi minemine.Ütlesin,et ei taha.Küsis kas mul eelnevaid rikkumisi on.Vastasin,et 12aastat olen roolis,siiani pole ühtegi.Selle peale tuli ta suust selline lause:``Ei saa olla.``Võttis dokumendid ja läks politseiautosse kontrollima mu öeldut.Mina võisin jääda oma autosse istuma,kuna mul oli väike laps autos.Istusime siis Sandraga ja ootasime otsust.Tuli tagasi ja oli kirjutanud kirjaliku hoiatuse.Küsis sünnikohta,elukohta ja töökohta.Kuuldes,et ma ei tööta,tegi imestunud näo.Siis paluti mul seletus kirjutada.Esitasin küsimuse,et mis ma sinna kirjutan.Vastuseks lausus politseinik muiates ja naerdes,et ei taha vangi minna.Nujah,õnneks nii karm see asi polnud.Jõudsin kirjutada ühe lause kui juba öeldi,et romaani ei ole vaja kirjutada.Kirjutasingi siis,et ei teadnud,et pole lubatud ja lisasin sõna SORRY.Margus mul juba ammu nokkis mind,et näe nii kaua roolis ja miskit tehtud pole,et kuidas nii saab.Kontrollitud on mind küll ja puhuma pandud.Isegi siis kui ma täitsa silmnähtavalt rase olin(suur kõht ees),pandi puhuma.Oli reid ja politseinik küll veidi kohmetus,ent palus siiski puhuda.Korra peeti samal eesmärgil mind kinni(ees olnud autojuhid pidid puhuma).Minu käest küsiti,et kas juhiload on,kas autodokumendid on.Jõudsin vastata et ikka jah ja juba sooviti head teed.Mees jäi kõrval suu ammuli vaatama,et misasja,neid küsitud asju näha ei tahetudki.Oleks tema roolis olnud,siis oleks raudselt pidanud kõike tegema ja näitama.Vat sellised läbielamised siis täna.Ahjaa,see koht politseinikel tulutoov ja autosid keerab ja keerab,paljud ei tea või eiravad seda.Kohe peale mind võeti järgmine auto rajalt maha.
Tänu sellele vahejuhtumile jäin juuksurisse hiljaks sutsuke.Sandra arvas,et kõigepealt peab emme tooli istuma.Kiirelt said mõne cm võrra mu juuksed lühemaks.Siis oli Sandra kord.Istus tasakesi mu süles ja pisut vist pelgas.Ise rääkis enne küll,et lähme tädi Linda juurde juukseid lõikama ja lasi tegelikult kenasti lõigata ka.Kui juuksur vahepeal telefonile läks,siis ütles mulle,et lähme ära.Aga kui juuksed lõigatud,siis oli nägu naerul.Mul nüüd nii nunnu tütreke,kuigi ta on kogu aeg nunnu.Lihtsalt sai talle pisike tukake siiski ette lõigatud ja laps kohe näost kena.Muidu olid sorakil juuksed küll silme ees,küll suus ja jogurti sees.Ega need klambrid ja patsikummid siis kogu aeg peas seisa.Keegi marakratt käib neid vahel laua peale panemas või poetab kuhugi põrandale.Paar pilti ka.



Üks asi veel.Tänase päeva jooksul on meie maja juures prügikonteinerid paljunenud.Oli juba tükimat aega segadus ja Ragn Sellsi poolt paberikonteineri mittetühjendamine meil mureks.Helistasin mina kui ühistu esinaine ja helistas direktor.Reedel viidi siis lõpuks tühjendamise asemel me konteiner üldse minema.Naersin,et näe probleemi pole enam.Ei saa öelda,et pürgikonteiner täis on,sest seda lihtsalt pole enam.Olimegi siiamaani siis ilma.Tänu minu nõudmisele tellis direktor meile juba nädalakese tagasi biojäätmete konteineri.Ta arvas,et seda ei hakata kasutama.Nüüdseks on see aga minugi imestuseks ääreni ja isegi kuhjaga täis.Inimesed on kenasti seda kasutama hakanud.Ei oleks tõesti uskunud.Nüüd rääkisin,et peaks ikka siis tellima ka selle taara konteineri nagu seadus ette näeb.Tänasest päevast alates seisabki me maja juures uus taarakonteiner ja uus paberikonteiner.Selle üle on mul ainult hea meel.Olen suutnud midagi ära teha...taaskord.Puhtama Eestimaa heaks!

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Väga seiklusrikas päev :P
Oled nüüd ka kirjasrikkumisega :P

Gixy ütles ...

Nujah,kahjuks küll.Hea,et rahakoti kallale ei mindud,sest ausalt,ei mina näind ega teand.Inimlik eksitus.

Anonüümne ütles ...

Ootame teid homme külla :P