esmaspäev, 25. veebruar 2008

Kevaderõõmud

Lisan kõigepealt pildid oma laupäevasest kätetööst.


Täna hommikuks oli mul valmis pandud spordikott ujumistrikoo ja plätudega,ent kasutusele seda võtta ei saanudki.Nii kahju.Nimelt ärkas Sandra turtsuvana ja vesise ninaga üles.Oeh,ära tüütab see on-eiole ilm.Tulgu juba sooja ja päikest,siis ei voha need bakterid ka igal pool nii palju.Ja tegelikult igatsen juba kevadet vägaväga.
Käisime siis korra toidupoes ja tegime tiiru õues,kus nägime hetkeks ka päikest.Aga ainult hetkeks.Tulime tuppa,Sandra mängis ja sõi ning suundus oma voodisse tudule.Mina tegin vahepeal natuke sellist teistmoodi käsitööd.Nimelt pistsin näpud mulda ja istutasin poti sisse paar hüatsindisibulat,mis ma laupäeval suvilas poolkülmunud maa seest välja kangutasin.Ehk tulevad õied peale.Hüatsint on megailus ja megahea lõhnaga kevadlill,üks mu lemmik.Kuna kandilist potiümbrist mul polnud,siis tegin selle ise.Parasjagu oli olemas üks karbike.Kleepisin sellele värvilist paberit.Kaks külge sai kollase katte,teised kaks aga rohelise.Siis lõikasin ajakirjast välja ühe vahva teo ja kleepisin selle ka sinna peale.Täitsa vahva potiümbris sai.
Paar tundi veel,siis tuleb mu vanaema siia ja me saame hakata teatrisse minema.Seekord Draamateatrisse,kus etendub Vana Baskini teatri etendus ``Ometi kord``.Ja vähe sellest,mul uhke tunne minna,sest lähen seekord kohe kahe mehega koos.:D

Kommentaare ei ole: